TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Managementul capitalului unui brand
Managementul capitalului unui brand
Vezi
galerie

Managementul capitalului unui brand

de David A. Aaker

Id: #424251

  • Transport gratuit la comenzile de peste 140 de lei
Cum să valorificăm numele unui brand
 

Descriere produs

Cele mai importante active ale oricărei afaceri sunt intangibile: numele companiei, brandurile, simbolurile și sloganurile, precum și asocierile care le caracterizează, percepția calității, recunoașterea numelui, segmentul de bază al cumpărătorilor.

 

Mai sunt și alte resurse asupra cărora există dreptul de proprietate, de genul: patente, mărci înregistrate și relații în interiorul rețelelor de distribuție.

 

Activele cuprinse în capitalul unui brand reprezintă o sursă primară pentru avantaje competitive și câștiguri ulterioare, afirmă David Aaker, autoritatea incontestabilă în branding a Americii.

 

Și totuși, cercetarea demonstrează că managerii nu pot raspunde cu deplină certitudine la întrebări de genul: Care sunt asocierile care se fac în legătură cu brandul lor? Care sunt nivelurile de recunoaștere a brandului de către consumatori? sau: Care este gradul de loialitate a cumpărătorilor? Mai mult, în ultimul deceniu, managerii, disperați după rezultate financiare pe termen scurt, au făcut adesea rău, fără să vrea, propriilor branduri, prin intermediul promoțiilor de preț și extensiilor de brand insuficient gândite, determinând, astfel, deteriorări ireversibile ale valorii numelui acelui brand.

 

Deși unele companii au creat recent un management al capitalului de brand, care să protejeze valoarea numelui brandului, mult prea mulți manageri, spune Aaker, nu înțeleg cu adevărat conceptul de capital al brandului și modul în care acesta trebuie implementat. Într-o examinare fascinantă și în deplină cunoștință de cauză a capitalului unui brand ca fenomen de piață, Aaker oferă o structură clară și bine definită a relației dintre un brand, pe de-o parte, și sloganul și simbolurile sale pe de alta, precum și a celor cinci active principale ale sale, structură care le va dezvălui managerilor modul în care capitalul unui brand contribuie la construirea valorii sale.

extinde
 

Detalii produs

Autor: David A. Aaker

Traducător: Liana Tomescu

Data apariției: iunie 2006

Titlu original: Managing Brand Equity

ISBN: 9789738748801

EAN-13: 6422545000330

Copertă: Paperback brosat

Număr pagini: 256

Limbă: Română

Dimensiuni: 17x24 cm - Academic / X4

Hârtie: 80g/m

Editura: Brandbuilders

Teme: succes

David A. Aaker
David A. Aaker
Autor

David A. Aaker, vicepreședinte la o renumită firmă de consultanță din America și...

vezi autor