Descriere produs
Citind această carte vei descoperi secrete incitante despre campanii celebre de advertising, te vei delecta cu exemple de reclame alese de Luke Sullivan ca fiind reprezentative pentru fiecare gen: print, radio, TV și outdoor. Vei putea folosi această carte ca pe un manual haios, presărat cu glume și povestioare trăite de un autor celebru de campanii de advertising, care a petrecut mai mult de douăzeci de ani lucrând cu pasiune în această branșă. Vei afla că advertisingul face ca toți oamenii care se dedică lui să se simtă parte dintr-o mare familie, o echipă care trebuie să funcționeze la fel de bine la toate nivelele, pentru a-și atinge scopul final: o reclamă de excepție.
Citește Hei, Whipple, încearcă asta! și vei învăța să creezi un spot TV, un print, un radio sau un outdoor, după reguli sau încălcând regulile, și îți va face plăcere. Cartea te va conduce prin culisele unei agenții de advertising, te va face să simți fascinația unui departament de creație și te va îndemna să visezi că poți lucra și tu într-un astfel de mediu.
Până la urmă esențialul este clar: 1. Fii cât mai simplu. 2. Vei avea un succes nebun dacă cititorul reclamei tale rămâne cu un singur lucru în minte. După cum spune Luke Sullivan, trebuie să alegi regula 1 sau regula 2.
Detalii produs
ISBN: 9789738684149
EAN-13: 2010000769768
Copertă: Paperback brosat
Număr pagini: 368
Limbă: Română
Dimensiuni: 16,5x24 cm
Hârtie: 80g/m
Editura: Brandbuilders
Teme: succes
Cărți Non-ficțiune >> Cărți Afaceri și economie >> Cărți Marketing și statistică
Speciale >> Târgul Cartepedienilor
Speciale >> Resigilate
Speciale >> Reducerile lunii