Descriere produs
Aceasta este prima carte despre promoții în limba română și reprezintă o lectură obligatorie pentru toți cei implicați în domeniul marketing-ului și vânzărilor, fie că sunt începători sau veterani.
Este un ghid cuprinzător al strategiilor de promoție, cu toate implicațiile acestora atât la nivel de planificare, cât și la nivel de rezultate. Cartea oferă „o viziune foarte echilibrată asupra rolului pe care îl îndeplinesc promoțiile în cadrul procesului de construire a capitalului unui brand (brand equity), demonstrând o bună înțelegere a utilizărilor strategice și tactice ale promoțiilor și axându-se pe impactul promoțiilor asupra comportamentului consumatorilor" - Dennis Lahey, Director Advertising and Promotion Kimberley-Clark
Cel mai fascinant lucru atunci când citești această carte e că pe fiecare pagină găsești cel puțin două idei prin care să îți crești vânzările.
Detalii produs
Autor: Don E. Schultz, William A. Robinson, Lisa A. Petrison
Traducător: Liana Tomescu
Titlu original: Sales Promotion Essentials: The 10 Basic Sales Promotion Techniques... and How to Use Them
ISBN: 6422545000026
Copertă: Paperback brosat
Număr pagini: 288
Limbă: Română
Dimensiuni: 13x20 cm
Hârtie: 80g/m
Editura: Brandbuilders
Teme: succes