TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Inovație în advertising
Inovație în advertising
Vezi
galerie

Inovație în advertising

de Jim Aitchison

Id: #424256

  • Transport gratuit la comenzile de peste 140 de lei
Cum sa creezi cele mai bune print-ad-uri pentru brandurile secolului XXI
 

Descriere produs

Retipărită de 10 ori în patru ani, iar acum apărută într-o variantă revizuită și îmbunătățită, această carte clasică este și astăzi un ghid definitoriu, care te îndrumă pas cu pas în crearea unor print-ad-uri inovatoare.

 

Inteligent structurată, cartea tratează o gamă largă de probleme din sfera advertisingului, de la modul în care funcționează advertisingul până la schimbările care intervin în strategiile de construire a brandului, de la modul în care poți găsi o idee până la modul în care grafica și textul pot fi îmbinate meșteșugit.

 

Inovație în Advertising expune o antologie de idei și sfaturi practice, stimulatoare și adesea controversate, aparținând unor maeștrii în domeniu, precum David Abbott, Bob Barrie, Nick Cohen, Tim Delaney, Neil French, Gary Goldsmith, John Hegarty, Lionel Hunt, Bob Isherwood, Bill Oberlander, Indra Sinha și mulți alții. Evitând tonul obtuz în care sunt scrise majoritatea manualelor de sfaturi practice, Jim Aitchison, fost practician de succes în domeniul advertisingului, dezvăluie în această carte culisele procesului de creație în agenții renumite în toată lumea, ce își au sediile centrale în Statele Unite, Marea Britanie, Asia sau Australia.



Alte titluri pentru PatriciaMandache (traducator):
Focus (2022) ,
extinde
 

Detalii produs

Autor: Jim Aitchison

Traducător: Patricia Mandache

Data apariției: iunie 2006

Titlu original: Cutting Edge Advertising: How to Create the World's Best for Brands in the 21st Century

ISBN: 9789738748897

Copertă: Paperback brosat

Număr pagini: 480

Limbă: Română

Dimensiuni: 13x20 cm

Hârtie: 80g/m

Editura: Brandbuilders

Teme: succes

Jim Aitchison
Jim Aitchison
Autor

Jim Aitchison, de origine australiană, a îndeplinit în trecut funcția de creativ...

vezi autor