Descriere produs
Retipărită de 10 ori în patru ani, iar acum apărută într-o variantă revizuită și îmbunătățită, această carte clasică este și astăzi un ghid definitoriu, care te îndrumă pas cu pas în crearea unor print-ad-uri inovatoare.
Inteligent structurată, cartea tratează o gamă largă de probleme din sfera advertisingului, de la modul în care funcționează advertisingul până la schimbările care intervin în strategiile de construire a brandului, de la modul în care poți găsi o idee până la modul în care grafica și textul pot fi îmbinate meșteșugit.
Inovație în Advertising expune o antologie de idei și sfaturi practice, stimulatoare și adesea controversate, aparținând unor maeștrii în domeniu, precum David Abbott, Bob Barrie, Nick Cohen, Tim Delaney, Neil French, Gary Goldsmith, John Hegarty, Lionel Hunt, Bob Isherwood, Bill Oberlander, Indra Sinha și mulți alții. Evitând tonul obtuz în care sunt scrise majoritatea manualelor de sfaturi practice, Jim Aitchison, fost practician de succes în domeniul advertisingului, dezvăluie în această carte culisele procesului de creație în agenții renumite în toată lumea, ce își au sediile centrale în Statele Unite, Marea Britanie, Asia sau Australia.
Detalii produs
Titlu original: Cutting Edge Advertising: How to Create the World's Best for Brands in the 21st Century
ISBN: 9789738748897
Copertă: Paperback brosat
Număr pagini: 480
Limbă: Română
Dimensiuni: 13x20 cm
Hârtie: 80g/m
Editura: Brandbuilders
Teme: succes
Cărți Non-ficțiune >> Cărți Afaceri și economie >> Cărți Marketing și statistică
Speciale >> Cărți literalmente cu greutate