Descriere produs
„Sfârșitul erei dominației advertisingului a sosit. Astăzi, marile branduri se construiesc cu ajutorul relațiilor publice.” - Richard W. Edelman, Director executiv Edelman PR Worldwide
Prin analiza profundă a unor campanii de PR de succes, precum și a unora mai puțin norocoase, Căderea advertising-ului și ascensiunea PR-ului dovedește cu argumente imposibil de contestat faptul că advertisingul nu poate îndeplini rolul care i-a fost atribuit cu obstinație de-a lungul timpului - acela de a construi branduri - și că acest rol îi revine în exclusivitate PR-ului. Asta se întâmplă deoarece advertisingul nu are credibilitate, ingredientul principal necesar la construirea unui brand. Numeroase branduri de succes - printre care Starbucks, The Body Shop, Wal-Mart, Red Bull și Zara - au fost construite fără advertising. Pe de altă parte, advertisingului îi revine misiunea de a întreține un brand, o dată ce acesta a fost consacrat cu ajutorul PR-ului.
Îndrăzneață și accesibilă, Căderea advertising-ului și ascensiunea PR-ului este o carte menită să zguduie din temelii lumea actuală a marketingului.
Cele 11 legi imuabile ale internet brandingului (2018) ,
Cele 22 de legi imuabile ale brandingului (2019) ,
Cele 11 legi imuabile ale internet brandingului (2018) ,
Cele 22 de legi imuabile ale brandingului (2019) ,
Focus (2022) ,
Reguli pentru revoluționari (2020) ,
Hei, Whipple, încearcă asta (RESIGILAT) (2020) ,
Managementul capitalului unui brand (2022) ,
Esențialul despre promoții (2022) ,
B2B brand management (2022) ,
Detalii produs
Titlu original: The Fall of Advertising and the Rise of PR
ISBN: 9789738648165
Copertă: Paperback brosat
Număr pagini: 352
Limbă: Română
Dimensiuni: 13x20 cm
Hârtie: 80g/m
Editura: Brandbuilders
Teme: succes