TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Căderea advertising-ului și ascensiunea PR-ului
Căderea advertising-ului și ascensiunea PR-ului
Vezi
galerie

Căderea advertising-ului și ascensiunea PR-ului

de Laura Ries, Al Ries

Id: #424244

  • Transport gratuit la comenzile de peste 140 de lei
 

Descriere produs

Sfârșitul erei dominației advertisingului a sosit. Astăzi, marile branduri se construiesc cu ajutorul relațiilor publice.” - Richard W. Edelman, Director executiv Edelman PR Worldwide

 

Prin analiza profundă a unor campanii de PR de succes, precum și a unora mai puțin norocoase, Căderea advertising-ului și ascensiunea PR-ului dovedește cu argumente imposibil de contestat faptul că advertisingul nu poate îndeplini rolul care i-a fost atribuit cu obstinație de-a lungul timpului - acela de a construi branduri - și că acest rol îi revine în exclusivitate PR-ului. Asta se întâmplă deoarece advertisingul nu are credibilitate, ingredientul principal necesar la construirea unui brand. Numeroase branduri de succes - printre care Starbucks, The Body Shop, Wal-Mart, Red Bull și Zara - au fost construite fără advertising. Pe de altă parte, advertisingului îi revine misiunea de a întreține un brand, o dată ce acesta a fost consacrat cu ajutorul PR-ului.

 

Îndrăzneață și accesibilă, Căderea advertising-ului și ascensiunea PR-ului este o carte menită să zguduie din temelii lumea actuală a marketingului.

extinde
 

Detalii produs

Autor: Laura Ries, Al Ries

Traducător: Liana Tomescu

Data apariției: iunie 2006

Titlu original: The Fall of Advertising and the Rise of PR

ISBN: 9789738648165

Copertă: Paperback brosat

Număr pagini: 352

Limbă: Română

Dimensiuni: 13x20 cm

Hârtie: 80g/m

Editura: Brandbuilders

Teme: succes