TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Noua poziționare
Noua poziționare
Vezi
galerie

Noua poziționare

de Jack Trout, Steve Rivkin

Id: #424259

  • Transport gratuit la comenzile de peste 140 de lei
Cele mai noi informații despre strategia de business numărul unu din lume
 

Descriere produs

Pornind de la principiul „Marketingul nu este o bătălie a produselor în sine, ci a percepțiilor pe care consumatorii le au asupra produselor”, Jack Trout ne oferă o lucrare cu adevărat inovatoare, ce prezintă poziționarea dintr-o perspectivă inedită.

 

La început este descris modul în care funcționează mintea potențialului client (din punct de vedere al concepțiilor, influențelor sau al fixării informațiilor în memorie). Urmează apoi șase studii de caz referitoare la experiența pe care companii de primă mărime au avut-o în legătură cu procesul de poziționare și care accentuează latura practică a lucrării.

 

În ultima parte sunt abordate câteva aspecte relevante, și anume problemele legate de nume, de cercetarea de marketing, rolul relațiilor publice în procesul de poziționare, dar și capcanele frecvente în care cad oamenii de marketing atunci când încearcă să cucerească mintea consumatorilor, până la urmă terenul de lupta final din marketing.

 

Veți afla toate mecanismele specifice procesului de poziționare sau, după caz, de repozitionare, prezentate de autori fie sub forma unor sfaturi directe, fie prin prisma studiilor de caz din domenii diverse (pentru o firmă de software, o companie producătoare de înghețată, o companie petrolieră, o emisiune de televiziune, o firmă de contabilitate sau pentru candidați politici).

 

Lucrarea de față este o lectură obligatorie și pentru specialiștii din companiile care și-au pierdut focusul în mintea consumatorului, prin extensii de linie sau diversificarea gamei de produse, sau pentru cei din firmele care sunt nevoite să se adapteze în timp util schimbărilor pieței.

extinde
 

Detalii produs

Autor: Jack Trout, Steve Rivkin

Traducător: Cristina Ioniţă

Data apariției: iunie 2008

Titlu original: The New Positioning

ISBN: 9789738815612

EAN-13: 6422545000354

Copertă: Paperback brosat

Număr pagini: 208

Limbă: Română

Dimensiuni: 16,5x23,5 cm

Hârtie: 80g/m

Editura: Brandbuilders

Teme: succes

Jack Trout
Jack Trout
Autor

Jack Trout este președinte la Trout & Partners LTD., o firmă de strategie de mar...

vezi autor
Steve Rivkin
Steve Rivkin
Autor

Steve Rivkin, renumitul specialost în naming, a lucrat cu Jack Trout timp de 15...

vezi autor