Id: #307826
- Transport gratuit la comenzile de peste 140 de lei
Descriere produs
După ce a cucerit peste tot în lume milioane de partizani datorită viabilității conceptelor cuprinse în cărțile din seria Guerrilla Marketing, Jay Conrad Levinson revine în România în forță cu Guerrilla Advertising.
Multora li s-a părut exagerată asocierea termenului de luptător de gherilă cu noțiunea de marketing. Dar trebuie să recunoaștem că în jungla afacerilor trebuie să apelezi la metode neconvenționale care să te facă să ieși din plutonul mediocrității. Nu trebuie să înveți să cheltui mai mult, trebuie să înveți să câștigi mai mult valorificând toate resursele.
Ghidul părinţilor. Intrarea la şcoală (2013) ,
Enciclopedia lumii pentru copii (2023) ,
Întoarcerea acasă (2024) ,
Cartea îndrăgostiţilor. Pentru o iubire perfectă (2022) ,
Amiralul Horthy, regentul Ungariei (2023) ,
Atlas istoric Duby (2023) ,
Noaptea (2020) ,
O scurtă istorie a Rusiei (2023) ,
Șalul negru (2021) ,
Corespondența de la București (2023) ,
Detalii produs
ISBN: 973-99937-7-X (Am citit ISBN-ul pe net in mai toate site-urile, am luat cartea din depozit, codul ISBN este exact acesta, in interiorul paginilor. Nu exista alt cod in coperti.)
Copertă: Paperback brosat
Număr pagini: 352
Limbă: Română
Dimensiuni: 13x20 cm
Hârtie: 80g/m
Editura: Businesstech
Cărți Non-ficțiune >> Cărți Științe umaniste >> Cărți Jurnalism, comunicare și publicitate
Cărți Non-ficțiune >> Cărți Afaceri și economie >> Cărți Marketing și statistică
Speciale >> Chilipir