Descriere produs
Ne-am propus ca textul acestei cărţi să fie o discuţie sistematică, aşezată, atât despre conceptele, cât şi despre practicile legate de modul în care stakeholderii conversează, reacţionează şi se exprimă despre branduri în mediul online. Am pornit la drum ca să înţelegem anatomia noilor relaţii dintre brand şi stakeholderi şi am ajuns, la final, cu mai multe întrebări decât răspunsuri şi cu gândul că, dintre toate ştiinţele sociale, domeniul comunicării exprimă cel mai bine faptul că practica este înaintea teoriei.
Evaluare Națională la finalul clasei a VI-a. Limba română-Limba engleză (2017) ,
Detalii produs
Autor: Corina Buzoianu, Ligia Stroe, Roberta Răducu, Monica Bîră
ISBN: 978-973-711-635-2
Copertă: Paperback brosat
Număr pagini: 102
Limbă: Română
Dimensiuni: 15,5x23,5 cm
Hârtie: 80g/m
Editura: Comunicare.ro
Cărți Non-ficțiune >> Cărți Științe umaniste >> Cărți Jurnalism, comunicare și publicitate
Opinii editoriale
„În PR, reputaţia înseamnă totul. Menţinerea sau îmbunătăţirea reputaţiei încep atunci când eşti conştient de ele. În lumea digitală această conştientizare porneşte de la analiza sentimentului de brand. Diagnosticarea «sănătăţii» brandului este primul pas în a afla ce poate nemulţumi audienţa şi a preveni eventuale crize de PR. Deşi opiniile şi emoţiile umane sunt complexe şi nu indică mereu o intenţie, comportamentul online poate fi decodificat şi se pot traduce atitudini faţă de un brand prin instrumente care analizează sentimentul faţă de brand. Cartea Branduri în conversaţii este o premieră în industria comunicării de la noi, din perspectiva analizei instrumentelor online de monitorizare. Este utilă atât pentru studenţii şi pasionaţii de comunicare, cât şi pentru profesioniştii care interacţionează zilnic cu branduri şi comunităţi online.”
Denissa MIC, Communication Manager, VMLY&R România„De multe ori social media se reduce la reacţii şi interacţiune. Cum monitorizăm şi înţelegem aceste interacţiuni? Cum stabilim repere în analiza datelor în social media şi, mai ales, cum analizăm reacţiile primite? Branduri în conversaţii te ghidează şi îţi arată calea analizării datelor despre reacţii, sentimente şi semne prevestitoare ale unei crize în social media.”
Dragoş SMEU, General Manager, Mavericks. The Agency