Descriere produs
Confruntați cu incertitudinea pieței, la șase ani după începutul crizei economice, antreprenorii și managerii simț mai mult că oricând ineficiența soluțiilor de criză și necesitatea reîmprospătării lor. Parcurgând cercetările celor mai buni specialiști din domeniu, “Consultanta și managament. Soluții pentru criza” este o lucrare ce înglobează cele mai evidente probleme critice ale pieței, cu aspecte ce țin de cele mai mici detalii, ilustrate cu exemple recente și semnificative. Textul prezintă managerilor și celor care studiază mediul de business, trei categorii de informații reunite în același volum: efectele recesiunii asupra companiilor, modele și tehnici de analiză pentru problemele create de recesiune și soluții care au avut succes sau, cel puțin, păr a fi promițătoare în depășirea dificultăților.Cartea reprezintă un ghid valoros indiscutabil, nu doar pentru directorii de întreprinderi și antreprenori, ci și pentru cercetători și studenți.
Cercetarea de marketing (2022) ,
Cercetarea practică de marketing (2018) ,
Detalii produs
Autor: Petre Datculescu
ISBN: 978-606-93796-3-9
Copertă: Paperback brosat
Număr pagini: 407
Limbă: Română
Dimensiuni: 13x20 cm
Hârtie: 80g/m
Editura: Prior
Cărți Non-ficțiune >> Cărți Afaceri și economie >> Cărți Management și dezvoltarea afacerilor
Speciale >> Cărți literalmente cu greutate