Descriere produs
O imagine face cât o mie de cuvinte – sau, cel puțin, așa se spune. Câteodată e mult mai bine să desenezi și să ilustrezi o idee decât să încerci să o explici cu ajutorul cuvintelor. Combinând într-un mod creativ termeni, imagini și forme, conceptele cele mai abstracte și mai complexe pot fi făcute să pară concrete, simple și reale.
Această carte practică te va ajuta să înțelegi puterea și potențialul comunicării vizuale, oferindu-ți, în același timp, instrumentele și strategiile necesare pentru a-ți pune în practică ideile.
Detalii produs
Autor: Mark Edwards
ISBN: 9786069666081
Copertă: Hardcover
Număr pagini: 112
Limbă: Română
Dimensiuni: 12x18 cm
Hârtie: 80g/m
Editura: Prior
Teme: creativitate, succes
Cărți Non-ficțiune >> Cărți Afaceri și economie >> Cărți Management și dezvoltarea afacerilor
Opinii editoriale
„Cea mai rapidă și mai eficientă modalitate de a explica ceva este să desenezi. Mark este un campion de necontestat în a explica cum să faci asta.”
Kevin Duncan, Autor, The Diagrams Book și The Ideas Book„Am reușit să ne folosim cu succes de sfaturile din Ghid pentru comunicarea vizuală. Este cu adevărat un ajutor neprețuit pentru prezentarea unor idei complexe într-o manieră simplă și ușor de înțeles.”
Mark Shephard, Director, Symantec Corporation„O singură strategie vizuală de-a lui Mark m-a ajutat să pun bazele unei companii valorând mai multe milioane de lire – imaginează-ți ce poate face pentru afacerea ta o carte întreagă cu idei de-ale lui.”
Spencer Gallagher, Fondator Cact.us, The Agency Growth Hackers