Descriere produs
Cercetarea de marketing reprezintă o lucrare de mare calibru, care îmbină cunoștințele vaste de psihologie, marketing și statistică ale autorului cu experiența sa practică din cadrul unui prestigios institut de cercetare de piață. Autorul pornește de la probleme concrete de marketing și arată ce fel de cercetări sunt necesare, cum trebuie efectuate și cum trebuie analizate rezultatele pentru a lua decizii practice eficiente.
Cartea îți oferă toate resursele de care ai nevoie ca să proiectezi, să realizezi și să interpretezi o cercetare de marketing sau de opinie publică.Vei găsi utilă dezbaterea problemelor de bază cu care se confruntă marketingul în ce privește: psihologia consumatorului, segmentarea pieței, poziționarea mărcii, produsul, publicitatea, prețul și distribuția.
Apelând la informațiile din această lucrare, vei putea:
- să înțelegi psihologia consumatorului;
- să cunoști metode din practica cercetării actuale, prezentate în cele mai mici amănunte;
- să afli cum poți să pătrunzi în mintea consumatorului și să găsești soluții practice la probleme concrete de marketing;
- să știi cum să folosești rezultatele cercetării pentru a lua decizii de succes;
- să comunici eficient cu cercetătorii și să comanzi cercetările de care ai nevoie, în calitate de manager sau practician de marketing.
Cuprinzătoare și plină de observații pertinente, cartea lui Petre Datculescu descrie metodele și tehnicile care au revoluționat disciplina cercetării consumatorului și au intrat în practica de zi cu zi a marilor companii și institute de cercetare.
Consultanță și management. Soluții pentru criză (2018) ,
Cercetarea practică de marketing (2018) ,
Detalii produs
Autor: Petre Datculescu
ISBN: 9789738648197
Copertă: Paperback brosat
Număr pagini: 672
Limbă: Română
Dimensiuni: 18,3x24,5 cm
Hârtie: 80g/m
Editura: Brandbuilders
Cărți Non-ficțiune >> Cărți Afaceri și economie >> Cărți Marketing și statistică
Speciale >> Cărți literalmente cu greutate