TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Retorica sloganului IN-FLD-RSMDCN-19-N-001
Retorica sloganului
Vezi
galerie

Retorica sloganului

de Florin Dumitrescu

Id: #263338

  • Transport gratuit la comenzile de peste 140 de lei
Manual de copywriting în limba română
 

Descriere produs

Cartea pe care o țineți acum în mână este, fără îndoială, una specială, ar trebui să fie citită de fiecare dintre voi, dacă lucrați în publicitate, vă garantez că veți învața multe și utile din ea.

Pe de altă parte, dacă nu lucrați în publicitate, cartea pe care o țineți acum în mână, fără îndoială una specială, ar trebui să fie citită de fiecare dintre voi, vă garantez că veți deveni un consumator mai educat și mai informat.

Sorin Psatta, Integrated Communication Director, BBDO România

 

Poate face un cuvânt cât o mie de imagini?

Într-o formulare bine găsită, da.

Există cuvinte care seduc și care nu se duc, cuvinte care produc, cuvinte care vând, cuvinte care înving.

Sunt cuvinte care, o dată auzite, nu ne mai ies din minte. Și sunt cuvinte care, o dată ajunse în conștiința noastră, determină schimbări, creează noi realități. Sunt cuvinte care persuadează și cuvinte care manipulează.

Care este secretul lor? Prin ce magie sunetul devine idee; iar ideea, acțiune?

Cum pot fi înduplecați chiar și aceia care desconsideră publicitatea?

Cum pot fi vrăjiți de cuvinte chiar și aceia care disprețuiesc retorica?

Răspunsurile la aceste întrebări  ̶  și la multe altele  ̶  se găsesc în acest manual, rodul unui mix unic de studiu academic și practică în agenție.



Alte titluri pentru FlorinDumitrescu (autor):
Dodii (2016) ,
Sentimentul naturii (2024) ,
extinde
 

Detalii produs

Autor: Florin Dumitrescu

Data apariției: mai 2019

ISBN: 978-606-992-299-6

Copertă: Paperback brosat

Număr pagini: 152

Limbă: Română

Dimensiuni: 13x20 cm

Hârtie: 80g/m

Editura: Integral

Florin Dumitrescu
Florin Dumitrescu
Autor

Florin Dumitrescu (născut în 1966, in București) se lansează ca textier între an...

vezi autor