Descriere produs
Într-un mediu din ce în ce mai concurențial, comunicarea organizațională devine un instrument strategic pentru manageri. Din punct de vedere strategic, managerii manifestă interes pentru alegerea unor sisteme de pilotare a activităților care asigură capitalizarea oportunităților. În acest scop, intervențiile managerilor sunt direcționate spre favorizarea schimbării.
Referitor la schimbare, noi susținem necesitatea trecerii de la comunicarea asimetrică la comunicarea simetrică. Viziunea asimetrică tratează comunicarea drept un instrument care ajută organizația să-și atingă scopurile, fără să modifice în vreun fel acțiunile sau să caute unele compromisuri. Opus viziunii asimetrice, comunicarea simetrică se transformă într-un proces în care apar compromisul și negocierea. De această dată, managerii rezolvă conflictele prin negociere, promovează coordonarea și renunța la „războiul pentru putere.”
Detalii produs
Autor: Laura Dincă, Dumitru Constantinescu
ISBN: 978-606-26-1377-8
Copertă: Paperback brosat
Număr pagini: 282
Limbă: Română
Dimensiuni: 17x24 cm - Academic / X4
Hârtie: 80g/m
Editura: Pro Universitaria
Cărți Non-ficțiune >> Cărți Afaceri și economie >> Cărți Management și dezvoltarea afacerilor
Speciale >> Târgul Cartepedienilor
Speciale >> Reducerile lunii