TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Phonesis marketing
Phonesis marketing
Vezi
galerie

Phonesis marketing

de Corneliu Vîlsan

Id: #428711

  • Transport gratuit la comenzile de peste 140 de lei
Reconcilierea științei cu arta în scopul elaborării de strategii viabile în viața reală, aplicabile de la brandurile internaționale la mărcile craft
 

Descriere produs

Profesorul Bent Flyvbjerg (sursa de inspirație a acestei cărți), de la Universitatea Oxford, își bazează o bună parte din opera sa din sfera științelor sociale pe o interpretare modernă a conceptului aristotelian de phronesis (în greaca veche φρόνησῐς, romanizat: phrónēsis), tradus în franceză ca sagacité, și în engleză prin înțelepciune practică sau prudență. În antichitate, prudența era o dimensiunea a moralei, împreună cu moderația, justiția și curajul, aspect care a fost uitat în lumea modernă. „Phronesis este mai mult decât cunoașterea științifică, analitică (episteme), și mai mult decât cunoștințele tehnice sau îndemânarea (tehne), presupunând judecată și decizii luate într-o manieră tipică unui actor social și politic foarte abil.” Profesorul Flyvbjerg pornește de la premisa că putem folosi noțiunea de phronesis ca un răspuns la „războiul științific” dintre științele naturale și științele sociale. Corneliu Vîlsan a realizat că putem folosi phronesis și pentru a aborda criza din sfera marketing-ului, reconciliind teoriile contradictorii din domeniul publicității, înțelegând că toate au atât puncte forte, cât și minusuri.

extinde
 

Detalii produs

Autor: Corneliu Vîlsan

Data apariției: septembrie 2022

ISBN: 978-606-95576-1-7

Copertă: Paperback brosat

Număr pagini: 264

Limbă: Română

Dimensiuni: 15x23 cm

Hârtie: 80g/m

Editura: Cuantic

Teme: succes

 

Opinii editoriale

„Marketingul modern presupune să împaci arta cu știința, creativitatea cu strategiile bazate pe date factuale. Ca fost director de marketing, Corneliu a fost dintotdeauna convins, înaintea multora, de importanța eficienței în marketing și de nevoia de a te folosi de date științifice pentru a aloca mai bine resursele, pentru a avea o viziune mai bună asupra randamentului capitalului investit, și într-un final pentru a lua cele mai bune decizii în afaceri. Mereu i-am sugerat să scrie o carte pentru a-și împărtăși cunoștințele și experiența concretă acumulată în acest domeniu. Marketing bazat pe phronesiseste o carte valoroasă și relevantă chiar și pentru mediul complex și digitalizat al lumii actuale, aflată în continuă schimbare.”

Gilles Bogaert, CEO al Pernod Ricard EMEA-LATAM

„Sunt absolut încântat de cât de bună – și necesară – este această carte. Ești un David Ogilvy al perspectivei clientului!”

Rory Sutherland, vicepreședinte al Ogilvy UK, autor al cărții Alchemy: The Surprising Power Of Ideas That Don’t MakeSense

„Corneliu, un om cu experiență în marketingul industriei băuturilor spirtoase, ne oferă aici o recenzie și, totodată, o critică a câtorva teorii din marketing care te fac să dai un pas înapoi și să treci din nou în revistă fundamentele înainte de a oferi o nouă metodă de generare a eficienței în marketing. O lectură foarte utilă!”

Cyril Camus, președintele Camus Winesand Spirits

„Vîlsan este o raritate, un CMO cu decenii de experiență practică, un om care a reușit să dedice timp studiului celor mai recente teorii, iar acum scrie o carte despre cum se raportează teoria și practica una la cealaltă.”

Paul Feldwick, autorul cărții The Anatomy of Humbug

„Esența acestei cărți este înțelepciune pragmatică, menită să informeze cititorul despre varietatea de instrumente și teorii disponibile astăzi și care se află în spatele marketing-ului. Autorul le scoate în evidență prin studii de caz și militează pentru o abordare mixtă care aduce succes.”

Ray Poynter, Managing Director of The Future Place, fondatorul New MR, Fellow of the MRS, autorul cărții The Handbook of Online and Social Media Research

„Jumătate din banii pe care îi cheltui pe publicitate sunt o risipă; problema e că nu știu care jumătate”– vă amintiți celebrul citat al lui John Wanamaker? Din nefericire, în pofida progresului tehnicilor digitale inteligente, al automatizărilor avansate din sfera marketing-ului și al exploziei numărului de canale pentru publicitate, cred că acest citat este relevant și astăzi pentru mulți oameni din publicitate. Ce le lipsește acestora este o trecere în revistă foarte limpede și o înțelegere a principiilor cheie ale marketing-ului și ale publicității. Iată ce aduce cartea lui Corneliu, care te va ajuta să iei deciziile corecte și să avansezi.”

Philippe Dominois, cofondator & CEO al Abintus Consulting