Descriere produs
Până în acest moment am încercat să te ajut să adaugi continuu noi nume pe listă şi să depăşeşti sentimentul că nu mai ai unde să găseşti noi prospecţi. Am scos în evidenţă o metodă de prospectare care nu este intimidantă nici pentru prospect, nici pentru tine. După cum ai văzut, este o metodă care îţi poate extinde eficient „averea” (lista cu nume de prospecţi) cu câte 250 de oameni pentru fiecare nou prospect cunoscut.
Odată ce ai ajuns aici şi ai constatat eficienţa acestui sistem, vei dori să accelerezi puţin procesul. De fapt, vei avea o listă atât de lungă, încât principalul obiectiv va fi să scoţi oameni de pe listă tot atât de repede pe cât îi adaugi. Acest mod de a gândi face procesul de prospectare foarte distractiv şi foarte confortabil.
De ce? Ei bine, îţi aminteşti că, mai devreme, am vorbit despre postură şi am definit-o. Cea mai bună postură este atunci când îţi pasă, dar nu prea mult. Cu alte cuvinte, ai atâtea nume pe listă şi atât de mulţi oameni cu care să stai de vorbă încât, dacă cineva nu este interesat, poţi să te retragi (respectuos, desigur, atât în exprimare verbală, cât şi în mintea ta).
Inainte ca un prospect să-ţi spună „nu”, tu te gândeşti deja la următorul. Ce sentiment minunat!
Păstrând în minte aceste lucruri, să mergem în nişte lo- curi grozave unde putem întâlni o mulţime de oameni de calitate. Obiectivul acestui capitol este să te înveţe să-ţi construieşti relaţii rapid, să pui câteva întrebări aşa-numite „de calificare”, pentru a-ţi da seama dacă prospectul este cu potenţial, iar apoi să poţi decide dacă ii prezinţi imediat afacerea ta sau îi ceri doar cartea de vizită şi îl suni mai târziu pentru o întâlnire. (Nu uita că poţi opta întotdeauna să urmezi procesul de consolidare a relaţiei pe care l-am descris în ultimul capitol, dacă astfel te simţi mai confortabil.)
extinde
Detalii produs
Autor: Bob Burg
Data apariției: septembrie 2021
ISBN: 9786068709130
Copertă: Paperback
Număr pagini: 128
Limbă: Română
Dimensiuni: 13x20 cm
Hârtie: 80g/m
Editura: Businesstech