Descriere produs
La un deceniu de la prima sa apariţie, cartea profesorului Mihai Dinu, devenită titlu de referinţă în literatura românească a domeniului şi manual universitar ale cărui tiraje succesive s-au epuizat sistematic la numai câteva săptămâni de la lansare, vede din nou lumina tiparului, într-o versiune adusă la zi. Spre deosebire de majoritatea lucrărilor cu titluri asemănătoare, care se mărginesc fie să ofere reţete practice pentru optimizarea relaţiilor interpersonale, fie să discute diferite aspecte ale comunicării mediatice (presa scrisă, radio şi TV), cartea de faţă acoperă un spectru mult mai larg, de la comunicarea animală la telecomunicaţii şi de la comunicarea estetică (muzică, poezie, arte plastice, cinematograf) la implicaţiile filosofice şi religioase ale comunicării. Tocmai datorită acestei ample deschideri culturale, ea se adresează nu doar segmentului şcolar şi universitar, ci şi publicului larg, tuturor celor interesaţi de o problematică pe cât e atractivă pe atât de actuală.
Detalii produs
Autor: Mihai Dinu
ISBN: 594-838-900-122-3
Copertă: Paperback brosat
Număr pagini: 438
Limbă: Română
Dimensiuni: 13x20 cm
Hârtie: 80g/m
Teme: societate
Editura: Orizonturi
Cărți Non-ficțiune >> Cărți Științe umaniste >> Cărți Jurnalism, comunicare și publicitate
Speciale >> Cărți literalmente cu greutate