TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Revoluția marketingului contextual 9786303320434
Revoluția marketingului contextual
Vezi
galerie

Revoluția marketingului contextual

de Mathew Sweezey

Titlu apărut în colecția Business. Prestige la Prestige

Id: #435522

  • Transport gratuit la comenzile de peste 140 de lei
Cum să-i motivezi pe cumpărători în epoca mass-mediei infinite
 

Descriere produs

ÎNTR-O LUME CARACTERIZATĂ DE ZGOMOTUL NELIMITAT AL MASS-MEDIEI, OARE CUM AR PUTEA AFACERILE SĂ AJUNGĂ LA CLIENȚI? PRIN CONTEXT.


Suntem în mijlocul unei ample revoluții media. Pentru prima dată în istorie, oamenii obișnuiți din întreaga lume au puterea de a crea, distribui și consuma conținut; și asta imediat, de oriunde s-ar afla, folosindu-și dispozitivele. Creșterea masivă în ceea ce privește „zgomotul” creat de acești consumatori și de dispozitivele lor creează o situație complet nouă ce face ca marketingul convențional să pară învechit. Dar chiar și așa, nenumărate companii și structuri de marketing continuă să se bazeze pe modelele tradiționale, considerând că acțiunile lor vor domina clienții. Și nu fac altceva decât să se înșele.

 

În această carte, deopotrivă provocatoare și practică, Mathew Sweezey, expert Salesforce, subliniază într-un mod îndrăzneț noua eră a „mass-mediei infinite” și pune o întrebare înțeleaptă: Într-o lume în transformare, în care clienții își construiesc propriile experiențe, care este cheia de a trece peste acest obstacol și de a-i motiva să cumpere? Este contextul - legătura strânsă dintre dorințele individuale imediate ale consumatorului și experiențele pe care un brand le creează pentru a le îndeplini.

 

Bazându-se pe cercetări noi și analize privind psihologia consumatorului, Sweezey definește cinci elemente-cheie ale contextului.

Experiențele clienților trebuie să fie:
• Disponibile: Cum să ajuți oamenii să obțină valoarea pe care o caută în acel moment.
• Permise: Cum să le oferi oamenilor ceea ce au cerut, în condițiile lor.
• Personale: Trecerea de la cât de personală este o experiență la cât de personal o poți livra.
• Autentice: Cum să combini vocea, empatia și convențiile brandului.
• Practice: Cum să creezi o legătură puternică cu brandul, dincolo de produs.

extinde
 

Detalii produs

Autor: Mathew Sweezey

Data apariției: martie 2024

ISBN: 9786303320434

Copertă: Paperback brosat

Număr pagini: 336

Limbă: Română

Dimensiuni: 13x20 cm

Hârtie: 80g/m

Editura: Prestige

Teme: succes

 

Opinii editoriale

„O analiză profundă, actualizată și practică despre cum funcționează marketingul în prezent.”

SETH GODIN, autor, This is Marketing

 „Dacă sunteți în căutarea unei cărți ce conține diagrame cu rate de conversie, planuri de vânzare și tabele cu rentabilitatea investițiilor, atunci nu ați găsit ceea ce căutați. Sweezey revine la aspectele asupra cărora ar fi trebuit să ne concentrăm până acum: comportamentul uman, de ce consumatorii iau deciziile pe care le iau și de ce contextul contează mai mult ca niciodată.”

GEOFFREY COLON, Șeful departamentului Brand Studio, Microsoft Advertising; autor, Disruptive Marketing

„Prin Revoluția marketingului contextual, Mathew Sweezey oferă o hartă a modului în care putem să-i deservim pe consumatorii curenți inundați de media, în momentele care contează. Această carte ar trebui să fie o lectură obligatorie pentru brandurile din categoria de top, școlile de business și membrii conducerii superioare ai companiilor de pretutindeni. Atât de fundamentală este!”

JEFFREY K. ROHRS, autor, Audience