TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Cum să fii convingător LI-JNM-CUMSFC-17-N-001
Cum să fii convingător
Vezi
galerie

Cum să fii convingător

de John Neffinger, Matthew Kohut

Titlu apărut în colecția Introspectiv la Litera

Id: #249646

  • Transport gratuit la comenzile de peste 140 de lei
Calitățile ascunse care te fac influent
 

Descriere produs

Când oamenii te măsoară din cap până în picioare, ce văd? Am dori ca toți să ne judece după calitățile noastre pozitive, dar majoritatea dintre noi nu credem că beneficiem de magnetismul personal al unui Bill Clinton sau al unei Oprah Winfrey. Folosindu-se de ultimele cercetări din științele sociale, dar și de propria experiență, John Neffinger și Matthew Kohut ne dezvăluie cadrul de bază pe care îl folosim cu toții pentru a-i judeca pe semenii noștri. Aceste judecăți de caracter se bazează pe două calități: forță (rădăcina respectului) și căldură (rădăcina afecțiunii). Capacitatea de a proiecta forță și căldură, în același timp, este rară – atât de rară, de fapt, încât îi invidiem și îi ridicăm pe un piedestal pe acei câțiva care reușesc să o facă.

 

Cum să fii convingător demistifică acest proces, detaliind toate semnalele subtile, dar critice, care îi fac pe unii irezistibili, iar pe alții ușor de uitat. Exact așa cum au procedat cu sutele lor de clienți sau la cursurile ținute la școlile de afaceri de la Harvard și Columbia, Neffinger și Kohut nu ne arată doar cum să părem puternici și plini de căldură, dar și cum să internalizăm aceste atitudini, care ne vor face să câștigăm respectul și afecțiunea celorlalți.

 

John Neffinger și Matthew Kohut sunt fondatori ai KNP Communications. Printre clienții lor se numără directori de corporații, oficiali aleși și personalități din media. Cei doi țin, în mod regulat, cursuri la universități și sunt comentatori în media tipărită sau radiovizuală.

extinde
 

Detalii produs

Autor: John Neffinger, Matthew Kohut

Traducător: Radu Filip

Data apariției: iulie 2017

Titlu original: Compelling People: The Hidden Qualities That Make Us Influential

ISBN: 978-606-331-679-1

Copertă: Paperback brosat

Număr pagini: 384

Limbă: Română

Dimensiuni: 14x20 cm

Hârtie: 80g/m

Editura: Litera

Teme: încredere, manipulare

 

Opinii editoriale

Neffinger și Kohut vă vor uimi cu teoria lor unificată despre tot ceea ce contează.

The Washington Post