Descriere produs
Cartea de față însoțește întreprinzătorul în toate fazele evoluției unei afaceri. Ea consolidează principiile teoretice cu exemple practice, oferă instrumente de management și urmărește în permanență cadrul etic clar al celor 10 porunci. Prezentată într-un mod viu și dinamic, cartea este un ghid pentru orice întreprinzător care a intrat în aventura începerii și dezvoltării unei afaceri.
- 10 principii esențiale pentru întreprinzători
- 1 exemplu practic pentru dezvoltarea strategiei
- 10 studii de caz despre companii de succes
- 50 liste de control pentru temele abordate în carte.
Detalii produs
Autor: Mario Bruhlmann
ISBN: 978-973-88156-5-0
Copertă: Paperback brosat
Număr pagini: 252
Limbă: Română
Dimensiuni: 14x21 cm
Hârtie: 80g/m
Editura: Brandbuilders
Cărți Non-ficțiune >> Cărți Afaceri și economie >> Cărți Management și dezvoltarea afacerilor