Identitatea PR-ului contemporan
de Elena Prodan
Titlu apărut în colecția Comunicare media la Tritonic
Descriere produs
„Lucrarea evidențiază complexitatea profesiilor din domeniul relațiilor publice. Profesionistul în acest domeniu trebuie să aibă o pregătire temeinică deoarece este chemat să soluționeze probleme dintre cele mai diverse ținând de management, de comunicarea cu publicuri externe și interne. Relaționistul trebuie să fie o ființă adaptabilă, în măsură să joace o multitudine de roluri, să găsească cele mai potrivite canale și cele mai potrivite metode de construire și transmitere a mesajelor pentru diverse categorii de public.
Autoarea evidențiază toate aceste aspecte trecând în revistă diferite teorii ale relațiilor publice cât și principalele modele ale practicii relațiilor publice, iar intervievarea câtorva experți (tacticieni ai domeniului) urmărește și reușește să surprindă aspectul multidimensional al relațiilor publice.” – Prof. Univ. dr. Daniela Rovența Frumușani
Detalii produs
Autor: Elena Prodan
ISBN: 978-606-749-581-2
Copertă: Paperback brosat
Număr pagini: 238
Limbă: Română
Dimensiuni: 13x20 cm
Hârtie: 80g/m
Editura: Tritonic
Teme: curiozitate, succes