Mass media din comunism pe înțelesul tinerilor
Titlu apărut în colecția Comunicare media la Tritonic
Descriere produs
În vacanța de iarnă a anului pandemic 2020, studenții FJSC au fost invitați într-un proiect despre o perioadă istorică a României în care părinții și bunicii lor s-au confruntat cu restricții de tot felul: comunismul dur al anilor ’80. În acest sens, Alexandra Bardan și colegii săi, Antonio Momoc și Gheorghe Anghel, i-au încurajat și i-au pregătit pe studenții de la specializările Jurnalism, Publicitate, Comunicare și Relații publice să abordeze interviul dintr-o perspectivă diferită față de ce au studiat și au aplicat la cursuri: interviul de istorie de viață. Materialele rezultate reprezintă veritabile documente de istorie socială.
Asistăm, așadar, la o serie de povești fascinante relatate prin intermediul unor obiecte și echipamente media naturalizate în spațiul domestic al casei. Fie că e vorba despre un televizor, un radio sau un aparat video, e important de menționat că acestea nu vin doar cu poveștile familiilor care le-au „găzduit”, ci aduc și propriile povești, înscrise în anul și locul de fabricație, în designul și estetica obiectului.
Detalii produs
Coordonator: Alexandra Bardan, Antonio Momoc, Gheorghe Anghel
ISBN: 978-606-749-634-5
Copertă: Paperback brosat
Număr pagini: 252
Limbă: Română
Dimensiuni: 13x20 cm
Hârtie: 80g/m
Editura: Tritonic
Teme: comunism, curiozitate, manipulare, societate
Cărți Non-ficțiune >> Cărți Științe umaniste >> Cărți Jurnalism, comunicare și publicitate