TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
PR cu buget restrâns
PR cu buget restrâns
Vezi
galerie

PR cu buget restrâns

de Leonard Saffir

Id: #424260

  • Transport gratuit la comenzile de peste 140 de lei
Strategii rentabile, necostisitoare sau gratuite, prin care să ieși în evidență
 

Descriere produs

Managerii se confruntă din ce în ce mai mult cu situația în care notorietatea brandului sau a companiei pe care o reprezintă trebuie dezvoltată și pe alte căi în afară de advertisingul tradițional.

 

Iată de ce îți propunem o lucrare care îți arată cum funcționează PR-ul, indiferent că lucrezi cu o firmă de PR, ai un departament de PR, un singur angajat care să se ocupe de relațiile publice sau o faci chiar tu.

 

Problemele abordate în PR cu buget restrâns sunt în principal de natură practică, Leonard Saffir insistând pe aplicabilitatea lor imediată.

 

Studiile de caz (bazate pe experiența directă a autorului sau a unor reputați specialiști în domeniu) ilustrează dimensiunile, capacitatea de penetrare și forța relațiilor publice.

 

Și, cel mai important, vei ști ce ai voie să faci și ce nu ai voie să faci în lumea PR-ului.

 

Lucrarea se adresează atât celor care lucrează propriu-zis în PR, cât și firmelor care apelează la asemenea servicii specializate și care vor ști ce anume să ceară și cum să obțină rezultate de excepție, pentru care vor plăti sume de bani mult mai mici.

extinde
 

Detalii produs

Autor: Leonard Saffir

Traducător: Liana Tomescu

Data apariției: iunie 2008

Titlu original: PR on a Budget: Free, Cheap, and Worth the Money Strategies for Getting Noticed

ISBN: 9789738815605

EAN-13: 6422545000347

Copertă: Paperback brosat

Număr pagini: 352

Limbă: Română

Dimensiuni: 16,5x23,5 cm

Hârtie: 80g/m

Editura: Brandbuilders

Teme: succes

Leonard Saffir
Leonard Saffir
Autor

Leonard Saffir este un reputat specialist în relații publice și jurnalism, câști...

vezi autor