Avantajul de a avea două secunde în avans
de Kevin Maney, Vivek Ranadive
Titlu apărut în colecția Cărți practice la Paralela 45
Descriere produs
Autorii propun o analiză a modului cum organizaţiile iau decizii novatoare şi deţin avantajul competitiv atunci când au o intuiţie unică premergătoare unui eveniment. Clienţii interacţionează cu companiile printr-un număr tot mai mare de canale, de la dispozitivele mobile până la reţelele sociale. Datele referitoare la clienţi primite prin aceste canale pot fi înţelese, apoi pot fi făcute predicţii precise şi imaginate strategii pe baza lor.
Al treilea Iisus (2013) ,
Cele şapte legi spirituale din yoga (2013) ,
Liber să înveți (2022) ,
Ghid complet de medicină chineză (2014) ,
Terapia de 30 de minute pentru managementul furiei (2016) ,
Inimă deschisă, minte deschisă (2016) ,
Trezirea minții luminoase (2017) ,
Calea spre iluminare (2017) ,
Adele (2018) ,
Businessul, instrument pentru schimbare socială (2019) ,
Detalii produs
Titlu original: The Two-Second Advantage: How We Succeed by Anticipating the Future - Just Enough
ISBN: 9789734714469
Copertă: Paperback
Număr pagini: 256
Limbă: Română
Dimensiuni: 13x21 cm
Editura: Paralela 45
Teme: succes
Opinii editoriale
„Provocarea lumii digitale din zilele noastre nu este aceea de a aduna date, ci de a înţelege sensul lor cât mai rapid. Avantajul de a avea două secunde în avans exploreaza la nivel de artă modul în care poţi ajunge să conduci jocul atunci când deţii informaţia potrivită la momentul şi în contextul oportun.”
„Oricine este interesat să înţeleagă ce anume stă la baza oricărui succes pe termen lung ar trebui să citească Avantajul de a avea două secunde în avans. Autorii ne captează imaginaţia printr-o analiză documentată şi antrenantă asupra modului în care, atunci când au o intuiţie unică premergătoare unui eveniment, organizaţiile iau decizii novatoare şi deţin avantajul competitiv.”
Chad Hurley, cofondator al YouTube„Ce legatură există între capacitatea unică de a marca puncte a marelui jucator de hochei Wayne Gretzky şi inteligenţa de a conduce o organizaţie modernă în era digitală – cât de valoros este avantajul competitiv coerent generat de o putere predictivă? Prin intermediul unor exemple captivante şi analizate în profunzime, Ranadive şi Maney explică modul în care liderii erei Enterprise 3.0 reuşesc să atingă avantajul competitiv sustenabil facând apel la procesarea predictivă.”
Thomas H. Glocer, CEO la Thomson Reuters„Extrem de importantă pentru liderii din lumea businessului de astăzi. Clienţii interactionează cu companiile printr-un numar tot mai mare de canale, de la dispozitivele mobile până la reţelele sociale. Ideea potrivit căreia nu doar că putem înţelege toate datele referitoare la clienţi primite prin aceste canale, dar şi că putem face predicţii precise şi care să ne modeleze companiile pe baza lor, face această carte una obligatoriu de citit.”