Descriere produs
De fiecare dată când facem o alegere, mintea noastră trece printr-un proces elaborat pe care cei mai mulți dintre noi nici măcar nu-l observăm. Suntem influențați de aspectele subtile ale modului în care ne este prezentată alegerea, lucru care determină adesea diferența dintre o decizie bună și una proastă. Cum să eliminăm erorile frecvente în luarea deciziilor și cum să facem alegeri mai bune în orice situație? Răspunsul este un design decizional mai conștient și mai bine gândit.
Mergând cu mult dincolo de familiarele concepte de imbolduri și opțiuni implicite, Elementele alegerii oferă un ghid complex pentru crearea unor arhitecturi ale alegerii eficiente. Designerii deciziilor trebuie să ia în considerare toate elementele implicate în prezentarea unei alegeri: câte opțiuni să ofere, cum să prezinte aceste opțiuni, cum să țină cont de scurtăturile noastre cognitive firești și multe altele. Aceste pârghii nu sunt apreciate și adesea nu conștientizăm cât de mult ne influențează gândirea în fiecare zi.
Eric J. Johnson a condus realizarea unora dintre cele mai cunoscute și mai citate cercetări despre luarea deciziilor, pornind de la studiile sale și bazându-se pe îndelungata sa experiență în afaceri și în politici publice. Scopul este să arate cum structura alegerilor poate influența rezultatele.
Suntem cu toții arhitecți ai alegerilor, pentru noi înșine și pentru alții. Fie că ajuți elevii să aleagă școala potrivită, fie că ajuți pacienții să aleagă cea mai bună asigurare de sănătate, fie că decizi cum să investești pentru pensie, această carte îți furnizează instrumentele de care ai nevoie pentru a călăuzi pe oricine în luarea deciziei potrivite.
Steve Jobs (2013) ,
A vinde e omenește (2013) ,
Ce contează acum. Cum să câștigăm într-o lume a schimbărilor implacabile, a competiției feroce și a inovației de nestăvilit (2013) ,
Cultura serviciilor superioare (2013) ,
În reţea. De ce sharing-ul reprezintă viitorul afacerilor (2013) ,
Oamenii talentaţi vor să fie liberi (2015) ,
De la Nadia până azi (2016) ,
Împreună este mai bine (2017) ,
Vassa și Noaptea (2017) ,
Asasinarea arhiducelui (2017) ,
Detalii produs
Titlu original: THE ELEMENTS OF CHOICE: Why The Way We Decide Matters
ISBN: 978-606-722-550-1
Copertă: Paperback brosat
Număr pagini: 416
Limbă: Română
Dimensiuni: 14,5x20,5 cm - A5
Hârtie: 80g/m
Editura: Publica
Teme: curiozitate, identitate, încredere, succes
Cărți Non-ficțiune >> Cărți Lecturi motivaționale >> Cărți Dezvoltare personală
Cărți Non-ficțiune >> Cărți Lecturi motivaționale >> Cărți Ghiduri practice
Cărți Non-ficțiune >> Cărți Lecturi motivaționale >> Cărți Psihologie practică
Cărți Non-ficțiune >> Cărți Științe umaniste
Speciale >> Cărți literalmente cu greutate
Opinii editoriale
„Eric Johnson oferă un set solid de instrumente pentru a concepe strategii mai bune în procesul de luare a deciziilor. Spiritul său pătrunzător și competența transpar pe fiecare pagină.”
Jonah Berger, autorul cărților „Catalizatorul”, „Influență invizibilă” și „Contagios”„Eric Johnson distilează știința modernă a luării deciziilor cu o claritate incomparabilă și cele mai captivante povești. Cartea sa este o lectură obligatorie pentru oricine dorește să știe cum ne putem ajuta unii pe alții să facem alegeri mai înțelepte.”
Angela Duckworth, autoarea bestsellerului „Grit”„Eric Johnson este cel mai important expert din lume în domeniul arhitecturii alegerii. Nimeni altcineva nu este mai calificat să cartografieze rețelele invizibile de influență care constrâng tot ce facem.”
Philip E. Tetlock, autorul cărții „Superprognoze. Arta și știința predicției”„Elementele alegerii este o lectură obligatorie pentru oricine este interesat de forțele ascunse care ne marchează deciziile zilnice. Și, fiind unul dintre cei mai remarcabili cercetători care studiază raționamentul și luarea deciziilor, Eric Johnson este persoana perfectă pentru a scrie această carte importantă și captivantă.”
Katy Milkman, autoarea cărții „How to Change”„Indispensabilă. Un ghid esențial pentru construirea unor alegeri mai bune.”
Daniel Kahneman, autorul bestsellerului „Gândire rapidă, gândire lentă”