Modele statistice de analiză a pieței de media din România
de Cristina Burlăcioiu
Titlu apărut în colecția Științe economice. Pro Universitaria la Pro Universitaria
Descriere produs
În contextul în care publicitatea se dezvoltă tot mai mult, puternic influențată de digitalizare și schimbările tehnologice, iar bugetele rămân sub presiune pe o piață din ce în ce mai concurențială, este de dorit din ce în ce mai mult să se cunoască efectul fiecărui leu investit în media asupra indicatorilor mărcii. În acest sens, lucrarea oferă, printr-o serie de modele statistice, o analiză a întregii piețe de media din România într-o abordare complexă şi inovativă a problematicii.
Cercetarea a urmărit analizarea cantitativă a pieței de media din România, dar și a altor țări europene pentru a determina contextul poziționării actuale și a perspectivelor României ca urmare a exemplului celorlalte economii mai dezvoltate.
La nivel de marcă, prin multitudinea de modele statistice aplicate (corelații, regresii, ACP, clustere) s-a determinat efectul pe care îl are media (prin bugetul investit, tipul de media ales, mixul folosit) asupra indicatorilor de marcă (notorietate și utilizare).
Detalii produs
Autor: Cristina Burlăcioiu
ISBN: 9786062614669
Copertă: Paperback brosat
Număr pagini: 232
Limbă: Română
Dimensiuni: 17x24 cm - Academic / X4
Hârtie: 80g/m
Editura: Pro Universitaria
Cărți Non-ficțiune >> Cărți Afaceri și economie >> Cărți Economie și științe economice
Speciale >> Târgul Cartepedienilor
Speciale >> Reducerile lunii