TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Modele statistice de analiză a pieței de media din România
Vezi
galerie

Modele statistice de analiză a pieței de media din România

de Cristina Burlăcioiu

Titlu apărut în colecția Științe economice. Pro Universitaria la Pro Universitaria

Id: #419686

  • Transport gratuit la comenzile de peste 140 de lei
 

Descriere produs

În contextul în care publicitatea se dezvoltă tot mai mult, puternic influențată de digitalizare și schimbările tehnologice, iar bugetele rămân sub presiune pe o piață din ce în ce mai concurențială, este de dorit din ce în ce mai mult să se cunoască efectul fiecărui leu investit în media asupra indicatorilor mărcii. În acest sens, lucrarea oferă, printr-o serie de modele statistice, o analiză a întregii piețe de media din România într-o abordare complexă şi inovativă a problematicii.

 

Cercetarea a urmărit analizarea cantitativă a pieței de media din România, dar și a altor țări europene pentru a determina contextul poziționării actuale și a perspectivelor României ca urmare a exemplului celorlalte economii mai dezvoltate.

 

La nivel de marcă, prin multitudinea de modele statistice aplicate (corelații, regresii, ACP, clustere) s-a determinat efectul pe care îl are media (prin bugetul investit, tipul de media ales, mixul folosit) asupra indicatorilor de marcă (notorietate și utilizare).

extinde
 

Detalii produs

Autor: Cristina Burlăcioiu

Data apariției: noiembrie 2021

ISBN: 9786062614669

Copertă: Paperback brosat

Număr pagini: 232

Limbă: Română

Dimensiuni: 17x24 cm - Academic / X4

Hârtie: 80g/m

Editura: Pro Universitaria