TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Comportamentul social 978-606-587-068-0
În stoc
PREȚ: 59,42 lei
-15%69,9 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 05.08.2021
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici. Adaugă la wishlist

Comportamentul social

Jon Elster
În stoc
PREȚ: 59,42 lei
-15%69,9 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 05.08.2021
Relații clienți
0377.100.906
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Deşi avem impresia că luăm decizii pe baza unor deliberări, deci conştient şi raţional, în realitate pentru noi decid emoţiile,...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-606-587-068-0
Dimensiuni: 16,5x23,5 cm
Tip copertă: Paperback brosat

Comportamentul social
Mai multe despre carte
Descoperă cartea Comportamentul social de Jon Elster apărută la editura All

Deşi avem impresia că luăm decizii pe baza unor deliberări, deci conştient şi raţional, în realitate pentru noi decid emoţiile, normele, prejudecăţile, voinţa, temerile sau frustrările. Comportamentul social cercetează mecanismele profunde ale acţiunii oamenilor, mobilizând întregul inventar al ştiinţelor sociale. Autorul, Jon Elster, creează o structură de analiză şi interpretare a unor probleme aparent paradoxale, învăţându-l pe cititor cum să găsească răspunsul la întrebări de genul:

De ce, uneori, ni se schimbă preferinţele prin simpla trecere a timpului?

De ce pedepsele, în loc să reducă rata de incidenţă a comportamentului pe care îl vizează, mai degrabă o sporesc?

De ce rata sinuciderilor scade atunci când medicamentele periculoase se vând în folii, faţă cu vânzarea lor în flacoane?

De ce este mai puţin probabil ca oamenii săraci să emigreze?

De ce sunt oamenii dispuși să investească în proiectele altora, în condiţiile în care cei din urmă păstrează întregul profit?

De ce trag oamenii concluzii care nu sunt susţinute de dovezi?

De ce își exprimă unii oameni opţiunea de a vota chiar și atunci când aceasta nu poate produce niciun efect în privinţa rezultatului de la urne?

De ce firmele investesc în stocuri masive chiar și atunci când nu antici¬pează o întrerupere a producţiei?

Adresabilitate:

1. mediul academic: profesori şi studenţi la facultăţile de sociologie, psihologie, jurnalism, drept, comunicare şi relaţii publice, ştiinţe politice, administraţie şi afaceri, filosofie;
2. practicieni în domeniile psihologie, sociologie, mass-media (jurnalism, publicitate, PR), politică (teoretică şi practică), ONG-uri;
3. manageri interesaţi de rafinarea metodelor de gestionare a resursei umane;
4. publicul larg.

Autor: Jon Elster
Data apariției: octombrie 2013
Editura: All
Pagini: 448
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
științe umaniste, sociologie, emoții, decizii
Opinia cititorilor