Descriere produs
„Această carte are două ambiții: în primul rând, să împărtășesc ceea ce am învățat într-un loc de muncă futurist și, în al doilea rând, să capturez povestea din spatele culiselor a unei echipe bune și a unei companii fascinante. Voi împărtăși ceea ce am învățat, ceea ce am iubit și ceea ce m-a înnebunit de plăcere.
Cartea este, în mare parte, cronologică și bazată pe jurnalul meu. Termenul pretențios pentru această abordare este „jurnalism participativ”, ceea ce înseamnă că scriitorul, în acest caz eu, nu raportează pur și simplu stând în siguranță pe margine, ci din mijlocul întâmplărilor. Avantajul este intimitatea. Eu sunt onest într-un fel în care majoritatea cărților nu sunt.
Dezavantajul este perspectiva: povestea mea ocupă locul central în scenă, chiar dacă eforturile altor persoane au fost mai importante, lucru care se întâmplă adesea. Pentru a echilibra acest aspect, anumite capitole abordează o perspectivă mult mai largă decât povestea mea.”
Scott Berkun
Arta gândirii creative (2018) ,
Somnul, visele și moartea (2018) ,
Minți posibile. Douăzeci și cinci de perspective asupra inteligenței artificiale (2019) ,
Darul mâniei și alte lecții de la bunicul meu Mahatma Gandhi (2023) ,
Cum să gândeşti ca un antreprenor (2020) ,
Cum să creezi un cămin (2020) ,
Copilul optimist (2023) ,
Cum să te conectezi cu natura (2021) ,
Noua copilărie (2023) ,
Detalii produs
Titlu original: The Year Without Pants. WordPress.com and the Future of Work
ISBN: 978-606-8360-98-0
Copertă: Paperback brosat
Număr pagini: 328
Limbă: Română
Dimensiuni: 14,5x20 cm
Hârtie: 80g/m
Editura: Publica
Opinii editoriale
„Dacă vrei să privești diferit antreprenoriatul, managementul sau chiar viața, în general, citește această carte.”
Tim Ferriss, autorul cărții „Săptămâna de lucru de 4 ore”„Unii oameni spun că modul în care muncim este în schimbare, dar greșesc. Schimbarea a survenit deja!”
„O călătorie nebună în culisele uneia dintre cele mai de succes și progresive companii de pe planetă. O viziune profetică pentru ceea ce înseamnă viitorul muncii.”
Douglas Pyle, vicepreședinte JPMorgan Chase„Berkun ne oferă o imagine fascinantă din interiorul unei companii neobișnuite care experimentează noi modalități de a munci. Câteva dintre acestea par nebunești, dar ceea ce fac cei de la WordPress astăzi vom face și noi mâine.”
Tom Standage, editor The Economist„O poveste genială, onestă și amuzantă, spusă din interior, despre mediul organizațional dintr-o companie minunată.”
Eric Ries, autor The Lean Startup„Veți fi surprinși, șocați, încântați, emoționați și inspirați despre modul în care WordPress.com își desfășoară activitatea. Eu am fost!”
Joe Belfiore, vicepreședinte Microsoft