TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Creează un StoryBrand: Clarifică-ți mesajul astfel încât clienții să-l audă
Vezi
galerie

Creează un StoryBrand: Clarifică-ți mesajul astfel încât clienții să-l audă

de Donald Miller

Id: #420063

  • Transport gratuit la comenzile de peste 140 de lei
 

Descriere produs

Creează un StoryBrand: Clarifică-ți mesajul astfel încât clienții să-l audă, de Donald Miller este un ghid practic și ușor de implementat al Metodei SB7 care poate schimba fundamental soarta afacerii tale. Cu alte cuvinte, cartea te va ajuta să concepi mesaje de vânzare pe care oamenii să le asculte și la care să reacționeze. În plus, din volumul de față nu vei afla doar o mulțime de lucruri noi despre afaceri și modul în care trebuie să comunice acestea cu clienții lor, ci și foarte multe lucruri interesante despre modul cum funcționează creierul uman și cum trebuie construite mesajele brandurilor pentru a fi ușor de înțeles de publicul cărora li se adresează. 

Prin urmare, nu exagerăm deloc când spunem că, dacă nu vei citi această carte, nu vei ști niciodată ce ar fi putut să devină afacerea ta!

Cartea de față te va face conștient de un lucru la care este posibil să nu te fi gândit până acum, și anume că: oamenii de afaceri nu se află doar într-o cursă a aducerii produselor pe piață, ci și într-o cursă a comunicării, din care câștigă cei care transmit clienților în modul cel mai clar de ce au nevoie de aceste produse în viața lor. Asta pentru că, trista lege a pieței, tristă dar cât se poate de adevărată, este că, de multe ori, cei care au cele mai bune produse de pe piață pierd în fața celor cu produse inferioare, dar care își comunică oferta mult mai clar. Prin urmare, pentru toți cei care au simțit la un moment dat că afacerea lor se confruntă cu această problemă, „Creează un StoryBrand” va face cât o mie de cărți de marketing la un loc!

Cartea este împărțită în trei secțiuni, după cum urmează:

  • Secțiunea 1: DE CE MARKETINGUL ESTE ÎN MARE PARTE O SUGATIVĂ DE BANI
  • Secțiunea 2: CUM SĂ ÎȚI CREEZI UN STORYBRAND
  • Secțiunea 3: CUM SĂ IMPLEMENTEZI BRANDSCRIPT-UL STORYBRAND-ULUI
extinde
 

Detalii produs

Autor: Donald Miller

Traducător: Mihaela Ioncelescu

Data apariției: decembrie 2021

Titlu original: Building a StoryBrand: Clarify Your Message So Customers Will Listen

ISBN: 9786069138335

Copertă: Paperback brosat

Număr pagini: 282

Limbă: Română

Dimensiuni: 14x21 cm

Hârtie: 80g/m

Teme: succes

Editura: Act și Politon

 

Loc în topurile Cartepedia

 

Opinii editoriale

Aceasta este o carte de referință care are la bază o idee ce îți va clarifica, stimula și transforma afacerea. Donald Miller oferă o modalitate specifică, detaliată și utilă de a schimba felul în care vorbești despre munca de care îți pasă.

Seth Godin, autorul cărții „Toți oamenii de marketing sunt niște mincinoși”

Donald Miller ar trebui să lucreze cu compania ta așa cum a făcut-o și în cazul nostru. Ne-am schimbat pagina de internet după ce am învățat metoda lui de lucru, iar rezultatele au fost fantastice. Am observat imediat diferența. Metoda StoryBrand funcționează, iar noi o implementăm la toate nivelurile companiei. Citește această carte!

Ken Blanchard, consilier-șef pe probleme de spiritualitate la Ken Blanchard Companies și coautor al cărții „Noul manager la minut”

Donald Miller te va învăța o mulțime de lucruri despre felul în care să vinzi produse; te va învăța cum să transformi viața clienților tăi. Ei au nevoie ca tu să joci un rol în viața lor, iar această carte te va învăța cum să-ți asumi acest rol. Dacă îți dorești ca afacerea ta să se dezvolte, citește această carte.

John C. Maxwell, autor de bestselleruri New York Times

Aceasta este cea mai importantă carte de afaceri și de marketing a anului. Toți speakerii cunosc puterea unei povești. Donald Miller a surprins procedeul care îți ajută afacerea să depășească zgomotul de fond al celei mai saturate generații de marketing din istorie. Trebuie să citești această carte!

Dave Ramsey, cel mai bine vândut autor potrivit New York Times

Donald Miller ne reamintește că toate mesajele bune încep cu empatia și se încheie cu ea. El știe că, dacă îți dorești să fii văzut, auzit și înțeles, primul pas este să asculți. Citește această carte dacă vrei să ai relații mai profunde cu oamenii.

Bill Haslam, cel de-al patruzeci și nouălea guvernator al statului Tennessee

Dacă îți place să faci bani, citește această carte. Metoda StoryBrand te va ajuta să concepi acele mesaje de vânzare pe care oamenii le ascultă și la care răspund. Noi o folosim întotdeauna și funcționează!

Ryan Deiss, fondator și CEO al DigitalMarketer

În doar câteva ore, această carte a demitizat teorii despre branding cu care mi-am bătut capul toată cariera, încercând să le înțeleg. Excelenta metodă StoryBrand a devenit un manual pentru tot ceea ce facem și are legătură cu marketingul.

Rory Vaden, cofondator al Southwestern Consulting și autorul cărții de succes „Urcă toate treptele”

Folosesc deja de câțiva ani Metoda StoryBrand a lui Don Miller în afacerea mea. Este singurul și cel mai bun instrument de marketing pe care îl cunosc. O folosim pentru fiecare produs pe care îl lansăm. L-am rugat pe Don să vină personal și să vorbească despre ea oamenilor din compania  mea și clienților și o recomand tuturor. Acum, toate aceste perspective revoluționare sunt la îndemână între coperțile acestei cărți.

Michael Hyatt, autor al cărții „Platforma: Fă-te ușor de observat într-o lume gălăgioasă”, bestseller New York Times
Donald Miller
Donald Miller
Autor

Donald Miller este CEO al StoryBrand, o platformă online care oferă consultanță...

vezi autor