Reţelele sociale. Teorie, metodologie şi aplicaţii
de Marian-Gabriel Hâncean
Titlu apărut în colecția Collegium la Polirom
Descriere produs
Analiza reţelelor sociale are o aplicabilitate extinsă în cercetarea relaţiilor, interacţiunilor şi interdependenţelor dintre diferiţi indivizi. Volumul oferă o introducere în studiul fenomenelor sociale din perspectivă relaţională, prezentând teoriile şi aparatul conceptual de bază pentru caracterizarea reţelelor sociale, precum şi instrumentele fundamentale de analiză a acestora.
Informaţiile teoretice sunt completate şi ilustrate cu numeroase exemple de analiză a reţelelor pe mai multe niveluri, de la grupurile mici la cele de nivel mezo- şi macrosocial. Dată fiind importanţa reţelelor sociale în domenii ca economia, politica şi cultura, lucrarea se adresează unui public divers: studenţi şi profesori la facultăţile de ştiinţe sociale, manageri, consultanţi şi antreprenori.
Modernitatea românească (2014) ,
Reţelele sociale în era Facebook. O analiză sociologică (2018) ,
Detalii produs
ISBN: 978-973-46-4330-1
Copertă: Paperback brosat
Număr pagini: 224
Limbă: Română
Dimensiuni: 16x23,5 cm
Hârtie: 80g/m
Editura: Polirom