TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Interacțiunea dintre studenți și universități în mediul online
Vezi
galerie

Interacțiunea dintre studenți și universități în mediul online

de Claudiu Coman, Florin Nechita, Maria Cristina Bularca

Titlu apărut în colecția Beck Variae la C.H. Beck

Id: #422330

  • Transport gratuit la comenzile de peste 140 de lei
 

Descriere produs

Lucrarea evidențiază importanța pe care o are prezența pe rețelele sociale a universităților în scopul promovării și al comunicării dintre acestea, studenți și potențiali studenți, într-o eră a digitalizării comunicării. Astfel, universitățile au încercat să găsească cea mai bună formulă pentru a interacționa cu studenții și viitorii studenți prin rețelele de socializare, formulă care a fost analizată în prezenta lucrare. Pentru o analiză cât mai riguroasă a strategiilor de comunicare ale universităților, care a fost realizată luând în considerare diferențele și asemănările dintre rețelele sociale utilizate, au fost alese universități de top din Europa, din afara României, dar și din România. Lucrarea se încheie cu prezentarea unui scurt ghid de promovare și comunicare pe rețelele sociale pentru universități. Analiza efectuată vine în sprijinul potențialilor studenți și al studenților în demersul acestora de a-și alege universitatea urmărind modul în care aceasta comunică online, dar și al universităților pentru îmbunătățirea continuă a promovării online.

 

Din cuprins

  • Strategii de comunicare și promovare în mediul online
  • Comunicarea și promovarea pe rețelele sociale
  • Avantajele și dezavantajele comunicării și promovării pe rețelele sociale
  • Analiza activității de promovare pe rețelele sociale a universităților europene
  • Particularitățile promovării și comunicării pe rețelele sociale în timpul pandemiei de COVID-19
  • Descrierea universităților


Puncte forte

  • Analiza activității universităților pe rețelele de socializare
  • Compararea numărului de postări a universităților pe diferite rețele de socializare
  • Analiza metodelor de promovare online a universităților
  • Prezentarea avantajelor și dezavantajelor diferitelor metode de promovare
  • Recomandări pentru îmbunătățirea promovării online
  • Referinţe bibliografice
extinde
 

Detalii produs

Autor: Claudiu Coman, Florin Nechita, Maria Cristina Bularca

Data apariției: februarie 2022

ISBN: 9786061811557

Copertă: Paperback brosat

Număr pagini: 202

Limbă: Română

Dimensiuni: 17x20 cm - B5

Hârtie: 80g/m

Editura: C.H. Beck

Claudiu Coman
Claudiu Coman
Autor

Claudiu Coman este doctor în sociologie, profesor și decan al Facultății de Soci...

vezi autor