Interacțiunea dintre studenți și universități în mediul online
de Claudiu Coman, Florin Nechita, Maria Cristina Bularca
Titlu apărut în colecția Beck Variae la C.H. Beck
Descriere produs
Lucrarea evidențiază importanța pe care o are prezența pe rețelele sociale a universităților în scopul promovării și al comunicării dintre acestea, studenți și potențiali studenți, într-o eră a digitalizării comunicării. Astfel, universitățile au încercat să găsească cea mai bună formulă pentru a interacționa cu studenții și viitorii studenți prin rețelele de socializare, formulă care a fost analizată în prezenta lucrare. Pentru o analiză cât mai riguroasă a strategiilor de comunicare ale universităților, care a fost realizată luând în considerare diferențele și asemănările dintre rețelele sociale utilizate, au fost alese universități de top din Europa, din afara României, dar și din România. Lucrarea se încheie cu prezentarea unui scurt ghid de promovare și comunicare pe rețelele sociale pentru universități. Analiza efectuată vine în sprijinul potențialilor studenți și al studenților în demersul acestora de a-și alege universitatea urmărind modul în care aceasta comunică online, dar și al universităților pentru îmbunătățirea continuă a promovării online.
Din cuprins
- Strategii de comunicare și promovare în mediul online
- Comunicarea și promovarea pe rețelele sociale
- Avantajele și dezavantajele comunicării și promovării pe rețelele sociale
- Analiza activității de promovare pe rețelele sociale a universităților europene
- Particularitățile promovării și comunicării pe rețelele sociale în timpul pandemiei de COVID-19
- Descrierea universităților
Puncte forte
- Analiza activității universităților pe rețelele de socializare
- Compararea numărului de postări a universităților pe diferite rețele de socializare
- Analiza metodelor de promovare online a universităților
- Prezentarea avantajelor și dezavantajelor diferitelor metode de promovare
- Recomandări pentru îmbunătățirea promovării online
- Referinţe bibliografice
Percepția cetățenilor asupra serviciilor publice comunitare (2023) ,
Promovarea și brandingul universităților (2020) ,
Managementul conflictelor în organizații (2021) ,
Marketingul digital și antreprenorii români (2023) ,
Promovarea și brandingul universităților (2020) ,
Detalii produs
Autor: Claudiu Coman, Florin Nechita, Maria Cristina Bularca
ISBN: 9786061811557
Copertă: Paperback brosat
Număr pagini: 202
Limbă: Română
Dimensiuni: 17x20 cm - B5
Hârtie: 80g/m
Editura: C.H. Beck