Descriere produs
Lucrezi și trăiești alături de persoane care sunt greu de convins și care îți resping ideile automat, fără ca măcar să se gândească la ele? Ți-ai dori să ai puterea de a-i influența pe cei din jur fără să-i manipulezi? Ești curios să afli cum îi poți motiva pe ceilalți, cum îi poți ajuta să ia decizii și cum poți deveni mai persuasiv în activitatea ta?
Potrivit lui Shelle Rose Charvet, specialistă internațională în limbajul de influențare, secretul comunicării este simplu: dacă vrei ca mesajul tău să ajungă la celălalt și să aibă un impact asupra lui, trebuie să apelezi la cuvintele și comportamentele adecvate. În felul acesta, te vei putea înțelege la un nivel profund cu interlocutorul tău, iar relația dintre voi se va ameliora în mod miraculos.
Cartea de față, un manual fundamental pentru oricine își dorește să se exprime eficace și să-i influențeze pe cei din jur, te va ajuta să depășești barierele în comunicare, să îți dezvolți cariera sau afacerea și să construiești relații plăcute și productive, din care toată lumea să aibă de câștigat.
Maestra (Vol.1) (2016) ,
Maestra (Vol. 1) (2019) ,
Crima din Orient Express (2023) ,
N sau M? - PB (2021) ,
N sau M? - HC (2017) ,
Detalii produs
Titlu original: Words That Change Minds: Mastering the Language of Influence
ISBN: 978-606-333-807-6
Copertă: Paperback brosat
Număr pagini: 320
Limbă: Română
Dimensiuni: 13x20 cm
Hârtie: 80g/m
Teme: identitate, societate, succes
Editura: Litera
Opinii editoriale
„Cuvinte care schimbă minți este o carte remarcabilă! Într-un limbaj simplu și accesibil, autoarea descrie factorii care ne motivează pe noi toți şi îţi arată cum să comunici, cum să vinzi și cum să-ți gestionezi afacerea, respectând totodată oamenii la un nivel profund. Exemplele ei, deseori foarte amuzante, îți vor permite să identifici tipologiile în care se încadrează persoanele din jurul tău și cele mai bune mijloace de a le aborda.”
Jack Canfield, coautor al bestsellerului „Supă de pui pentru suflet”