Diferențe culturale de percepție a culorilor în Europa și Asia. O perspectivă asupra consumerismului global.
de Patricia Blaga
Descriere produs
Pentru o înțelegere mai profundă a culorilor, lucrarea pornește de la o trecere în revistă a istoriei simbolisticii acestora, accesul fiind pus pe culorile primare (roșu, albastru, galben). Cartea este scrisă de un specialist în comunicare, tânăr, dar cu suficientă experiență și capacitate de a înțelege mecanismele subtile ale modului în care creierul uman face asocierile. Cartea atrage prin pasiunea cu care a fost scrisă, pasiune pentru știință, pasiune pentru oameni și pasiune pentru valoare.
Detalii produs
Autor: Patricia Blaga
ISBN: 9789737268778
Copertă: Paperback brosat
Număr pagini: 192
Limbă: Română
Dimensiuni: 15x21 cm
Hârtie: 80g/m
Editura: Limes
Cărți Non-ficțiune >> Cărți Științe umaniste >> Cărți Jurnalism, comunicare și publicitate