Antreprenoriatul strategic
de Nicoleta Cristache, Marian Năstase
Titlu apărut în colecția Oeconomica la C.H. Beck
Descriere produs
Antreprenoriatul este un fenomen economic și social care prezintă o importanță tot mai mare pentru economia și societatea unei țări. Impactul acestuia asupra creșterii economice și bunăstării generale determină ca numeroși decidenți, atât din zona administrației publice, cât și a mediului privat, să acorde tot mai multă atenție acestei abordări.
Lucrarea își propune să inițieze cititorii în lumea antreprenoriatului strategic, prezentând atât teoretic, cât și practic, numeroase aspecte esențiale menite să informeze în mod corect și complet antreprenorii aspiranți, dar și persoanele interesate de lumea afacerilor în general.
Din cuprins
- Antreprenoriat și antreprenoriat strategic
- Ecosistemul antreprenorial și formula antreprenorială
- Antreprenoriatul social
- Antreprenoriatul strategic și inovarea
- Oportunitățile de afaceri și spații de dezvoltare a antreprenoriatului
- Instrumente manageriale de analiză pentru antreprenoriatul strategic
- Marketingul antreprenorial în contextul antreprenoriatului strategic
Puncte forte
- Lucrarea prezintă într-o manieră complexă, dar accesibilă și captivantă toate resorturile lumii antreprenoriale
- Schemele, tabelele și figurile au menirea de a ajuta la asimilarea rapidă și eficientă a informației
- Noțiunile teoretice se îmbină armonios cu exemplele practice, astfel încât informația să fie de un folos real și imediat pentru toți cititorii
Detalii produs
Autor: Nicoleta Cristache, Marian Năstase
ISBN: 978-606-18-1295-0
Copertă: Paperback brosat
Număr pagini: 332
Limbă: Română
Dimensiuni: 17x24 cm - Academic / X4
Hârtie: 80g/m
Editura: C.H. Beck
Cărți Non-ficțiune >> Cărți Afaceri și economie >> Cărți Economie și științe economice
Opinii editoriale
„Lucrarea Antreprenoriatul strategic apare într-un moment oportun pentru mediul socio-economic românesc, o perioadă în care nevoia de informații și cunoștințe reprezintă cheia reușitelor personale și profesionale. Antreprenoriatul românesc se află într-o perioadă de tranziție către un antreprenoriat strategic bazat pe instrumente inovatoare, digitale, care să se subsumeze unor ecosisteme. Antreprenoriatul românesc are și el nevoie de propriii strategi, iar prin lucrarea de față, cele două personalități marcante ale educației manageriale românești, domnul profesor Năstase Marian și doamna profesor Cristache Nicoleta, așază reperele unei lucrări consistente și vizionare.”
Florin Jianu, Președinte Consiliul Național al IMM-urilor din România
„Cartea Antreprenoriatul strategic surprinde aspecte variate și complexe din peisajul economic actual, aflat într-o continuă schimbare. Fiecare capitol îl poate face pe antreprenorul matur sau aflat la început să reflecteze și să caute căi și mijloace pentru a se adapta la această schimbare. Autorii prezintă cursiv și elegant noi formule antreprenoriale care pot fi utile firmelor indiferent de dimensiune, vechimea pe piață sau domeniul de activitate. Un antreprenor trebuie să înțeleagă că fără inovare, fără o viziune integratoare, fără strategie, fără curaj și pasiune, o afacere nu poate reuși.”
Ali Yildirir, Președinte Grande Gloria Production