Descriere produs
Volumul 12 - Realizarea instruirii ca activitate de predare-învățare-evaluare, este ultimul în cadrul celui de-al doilea modul propus de Colecția „Concepte fundamentale în Pedagogie”, modul de studiu intensiv care are în vedere Teoria generală a instruirii/Didactica generală. Analiza propusă în acest volum este realizată din perspectiva istorică, teoretică și practică.
În aceeași colecție:
- Pedagogie/Științele Pedagogice/Științele Educației
- Educația. Concept și analiză
- Finalitățile educației
- Conținuturile și formele generale ale educației
- Sistemul de educație/ Învățământ
- Instruirea/ Procesul de învățământ
- Formele de organizare a instruirii/ Procesului de învățământ
- Obiectivele instruirii/ Procesului de învățământ
- Conținuturile instruirii/ Procesului de învățământ
- Metodologia instruirii în cadrul procesului de învățământ
- Evaluarea instruirii în cadrul procesului de învățământ
- Realizarea instruirii ca activitate de predare-învățare-evaluare
- Curriculum
- Fundamentele curriculumului
- Domeniile curriculumului
- Construcția curriculumului
- Proiectarea curriculară a lecției
Educația. Concept și analiză (Vol.2) (2022) ,
Conținuturile și formele generale ale educației (Vol.4) (2022) ,
Formele de organizare a instruirii/ Procesului de învățământ (Vol. 7) (2017) ,
Conținuturile instruirii/ procesului de învățământ (Vol. 9) (2022) ,
Pedagogie: Hărți Conceptuale (Vol. 1) (2022) ,
Pedagogie (2022) ,
Curriculum (Vol. 13) (2023) ,
Fundamentele pedagogiei (2013) ,
Pedagogia. Științele pedagogice. Științele educației (Vol.1) (2016) ,
Instruirea / Procesul de învăţământ (Vol.6) (2017) ,
Detalii produs
Autor: Sorin Cristea
ISBN: 978-606-048-009-9
EAN-13: 5948495001773
Copertă: Paperback brosat
Număr pagini: 160
Limbă: Română
Dimensiuni: 13x20 cm
Hârtie: 80g/m
Editura: Didactica Publishing House