TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Realizarea instruirii ca activitate de predare-învățare-evaluare (Vol. 12) DP-SOC-RICADP-19-N-001
Vezi
galerie

Realizarea instruirii ca activitate de predare-învățare-evaluare (Vol. 12)

de Sorin Cristea

Id: #306190

  • Transport gratuit la comenzile de peste 140 de lei
 

Descriere produs

Volumul 12 - Realizarea instruirii ca activitate de predare-învățare-evaluare, este ultimul în cadrul celui de-al doilea modul propus de Colecția „Concepte fundamentale în Pedagogie”, modul de studiu intensiv care are în vedere Teoria generală a instruirii/Didactica generală. Analiza propusă în acest volum este realizată din perspectiva istorică, teoretică și practică.

 

În aceeași colecție:

  1. Pedagogie/Științele Pedagogice/Științele Educației
  2. Educația. Concept și analiză
  3. Finalitățile educației
  4. Conținuturile și formele generale ale educației
  5. Sistemul de educație/ Învățământ
  6. Instruirea/ Procesul de învățământ
  7. Formele de organizare a instruirii/ Procesului de învățământ
  8. Obiectivele instruirii/ Procesului de învățământ
  9. Conținuturile instruirii/ Procesului de învățământ
  10. Metodologia instruirii în cadrul procesului de învățământ
  11. Evaluarea instruirii în cadrul procesului de învățământ
  12. Realizarea instruirii ca activitate de predare-învățare-evaluare
  13. Curriculum
  14. Fundamentele curriculumului
  15. Domeniile curriculumului
  16. Construcția curriculumului
  17. Proiectarea curriculară a lecției
extinde
 

Detalii produs

Autor: Sorin Cristea

Data apariției: octombrie 2019

ISBN: 978-606-048-009-9

EAN-13: 5948495001773

Copertă: Paperback brosat

Număr pagini: 160

Limbă: Română

Dimensiuni: 13x20 cm

Hârtie: 80g/m

Editura: Didactica Publishing House

Sorin Cristea
Sorin Cristea
Autor

Sorin Cristea este prof.univ.dr. la Facultatea de Psihologie si Stiintele Educat...

vezi autor