Descriere produs
Din volumul Competitia pentru viitor managerii afla cum pot schimba domeniile in care isi desfasoara activitatea. Gary Hamel si C.K. Prahalad arata cititorului ce trebuie sa faca firma lui in prezent pentru a putea ocupa maine o pozitie de frunte intre companiile concurente. Subliniind faptul ca secretul dobandirii intaietatii pe piata viitorului consta in formularea unui punct de vedere propriu cu privire la ocaziile de maine si in crearea capacitatilor care sa permita exploatarea lor, autorii dau o semnificatie cu totul noua atributelor „strategic“ si, implicit, „de succes“.
Ce contează acum. Cum să câștigăm într-o lume a schimbărilor implacabile, a competiției feroce și a inovației de nestăvilit (2013) ,
În fruntea revoluţiei. Cum să prosperăm în vremuri tulburi făcând din inovaţie un model de viaţă (2013) ,
Umanocrația (2023) ,
Viitorul managementului (2014) ,
Comoara de la baza piramidei. Eradicarea sărăciei prin profit (2013) ,
Detalii produs
Titlu original: Competing for the Future
ISBN: 978-973-728-310-8
Copertă: Hardcover
Număr pagini: 288
Limbă: Română
Dimensiuni: 17x24 cm - Academic / X4
Hârtie: 80g/m
Editura: Meteor Press