Communication publiques et organisationnelles
de Sylvie Alemanno, Camelia Beciu, Denisa-Adriana Oprea
Descriere produs
O culegere de studii nuanțate, elaborate pe baza unor perspective teoretice de actualitate și a unor cercetări originale, cu privire la transformările organizaționale și instituționale determinate de dezvoltarea fără precedent a noilor tehnologii ale informației și comunicării.
Volumul reunește texte prezentate la cea de-a douăzecea ediție a colocviului franco-român, organizat la Universitatea București în 2014.
Sunt abordate subiecte diferite, precum flash-mob-urile, platformele de crowdfunding, gastronomia franțuzească ori dispozitivele științifico-politice, într-o pluralitate de perspective ce reflectă diversitatea raporturilor dintre contextele socioculturale și practicile numerice.
Sunt, de asemenea, analizate practicile de reprezentare și de participare politică într-un context marcat de hiperconectivitate – semn al unei democrații așa-zis decentralizate și policentrice.
Cultures et communication (2022) ,
Comunicare şi discurs mediatic (2022) ,
Communication interculturelle et discours médiatiques (2022) ,
Detalii produs
Autor: Sylvie Alemanno, Camelia Beciu, Denisa-Adriana Oprea
ISBN: 978-973-711-550-8
Copertă: Paperback brosat
Număr pagini: 204
Limbă: Franceză
Dimensiuni: 23,5x16 cm
Hârtie: 80g/m
Editura: Comunicare.ro
Cărți Non-ficțiune >> Cărți Științe umaniste >> Cărți Politică și relații internaționale