logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 25,98 lei
-7%27,94 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 09.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Ghidul redactării în Relaţii Publice

Carol Ames, Don Spetner, Merry Aronson
În stoc
PREȚ: 25,98 lei
-7%27,94 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 09.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Comunicare
Ghidul redactarii in relatii publice – era digitala propune o abordare simpla si practica a redactarii  materialelor de PR, de...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-88521-3-6
Dimensiuni: 13,5x20,5 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Ghidul redactarii in relatii publice – era digitala propune o abordare simpla si practica a redactarii  materialelor de PR, de la obisnuitele comunicate de presa, scrisori de pitch, biografii si alerte media, la discursuri mult mai complexe si sofisticate, propuneri de campanii media, raspunsuri la situatiile de criza, precum si scrierea publicatiilor interne. In plus aflam cum sa tinem pasul cu toate practicile nou aparute in PR, precum si cu viteza care caracterizeaza era digitala in care traim.
 
Acest ghid atotcuprinzator ne ofera instructiuni la cheie pentru diferitele tipuri de texte scrise, acestea fiind sustinute cu exemple din viata reala si cu situatii ipotetice.
 
Fiecare document in parte este analizat pentru ca cititorul sa inteleaga intregul proces al conceperii si scrierii unor astfel de documente. Explicatiile si conceptele prezentate de autori sunt usor de inteles, aratand cititorului ce anume trebuie sa evite si ce anume trebuie sa includa intr-un text de PR. Asa cum afirma si autorii Ghidului redactarii in PR, un specialist de succes trebuie sa detina abilitatea de a comunica idei, informatii si emotii, clar, concis, exact si credibil, trebuie sa poata scrie in mai multe stiluri, pe mai multe tonuri sau voci, pentru diferite tipuri de public.
 
Bazându-se pe anii de experienta din interiorul unor companii renumite la nivel mondial si in agentiile de relatii publice, pe munca lor cu studentii si pe discutiile avute cu colegii din bransa, autorii ne pun la dispozitie toate secretele necesare pentru a darâma barierele de redactare si pentru a ne face mesajul auzit de catre un public cât mai larg.
Autor: Carol Ames, Don Spetner, Merry Aronson
Data apariției: 2008
Editura: Amsta
Titlu original: The Public Relations Writer's Handbook
Pagini: 328
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
relaţii publice, pr, tehnici, comunicare, redactare, pitch, alerte media, campanii, concepere

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus