TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Teoria și metodologia instruirii. Teoria și metodologia evaluării P4-DJM-TIMITI-19-N-001
Teoria și metodologia instruirii. Teoria și metodologia evaluării
Vezi
galerie

Teoria și metodologia instruirii. Teoria și metodologia evaluării

de Muşata-Dacia Bocoş, Dana Jucan

Titlu apărut în colecția Pedagogia Secolului XXI la Paralela 45 educațional

Id: #306572

  • Transport gratuit la comenzile de peste 140 de lei
Repere şi instrumente didactice pentru formarea profesorilor
 

Descriere produs

Lucrarea de faţă se adresează tuturor celor care urmează programe didactice de formare iniţială şi continuă, propunând suporturi practic-acţionale, metodologice şi, deopotrivă, elemente de fundamentare teoretică pentru demersurile de (auto)instruire la disciplinele pedagogice sau pentru demersurile didactice întreprinse de practicieni. Din dorinţa de a se asigura caracterul operaţional al acestei lucrări, în prezentarea didactică a temelor pedagogice selectate s‑a optat pentru o structură algoritmică alcătuită din:

 

  • obiectivele/competenţele vizate prin studiul temei
  • termenii şi sintagmele-cheie
  • suportul teoretic
  • organizatorii cognitivi/schemele prin care sunt esenţializate şi explicitate conţinuturile
  • sarcini de reflecţie şi exerciţii aplicative
  • sugestii pentru luarea notiţelor
  • recomandări bibliografice pentru studiul individual.
extinde
 

Detalii produs

Autor: Muşata-Dacia Bocoş, Dana Jucan

Data apariției: mai 2022

ISBN: 978-973-47-3596-9

Copertă: Paperback brosat

Număr pagini: 216

Limbă: Română

Dimensiuni: 16,5x23,5 cm

Hârtie: 80g/m

Editura: Paralela 45 educațional

Muşata-Dacia Bocoş
Muşata-Dacia Bocoş
Autor

Muşata‑Dacia Bocoş este profesor univ. dr. în cadrul Departamentului de Ştiinţ...

vezi autor