Teoria și metodologia instruirii. Teoria și metodologia evaluării
de Muşata-Dacia Bocoş, Dana Jucan
Titlu apărut în colecția Pedagogia Secolului XXI la Paralela 45 educațional
Descriere produs
Lucrarea de faţă se adresează tuturor celor care urmează programe didactice de formare iniţială şi continuă, propunând suporturi practic-acţionale, metodologice şi, deopotrivă, elemente de fundamentare teoretică pentru demersurile de (auto)instruire la disciplinele pedagogice sau pentru demersurile didactice întreprinse de practicieni. Din dorinţa de a se asigura caracterul operaţional al acestei lucrări, în prezentarea didactică a temelor pedagogice selectate s‑a optat pentru o structură algoritmică alcătuită din:
- obiectivele/competenţele vizate prin studiul temei
- termenii şi sintagmele-cheie
- suportul teoretic
- organizatorii cognitivi/schemele prin care sunt esenţializate şi explicitate conţinuturile
- sarcini de reflecţie şi exerciţii aplicative
- sugestii pentru luarea notiţelor
- recomandări bibliografice pentru studiul individual.
Instruirea interactivă (2013) ,
Fundamentele pedagogiei. Teoria şi metodologia curriculumului (2022) ,
Managementul programelor de formare continuă a cadrelor didactice. Ghid practic (2020) ,
Fundamentele pedagogiei. Teoria şi metodologia curriculumului (2022) ,
Detalii produs
Autor: Muşata-Dacia Bocoş, Dana Jucan
ISBN: 978-973-47-3596-9
Copertă: Paperback brosat
Număr pagini: 216
Limbă: Română
Dimensiuni: 16,5x23,5 cm
Hârtie: 80g/m
Editura: Paralela 45 educațional