Descriere produs
În condițiile în care produsele apărute pe piață devin din ce în ce mai similare, companiile recurg adesea la procesul de branding ca la o modalitate de a-și determina clienții să le prefere ofertele. Brandingul a fost un factor esențial care a contribuit la succesul unor companii precum Coca-Cola, McDonald’s, Kodak sau Mercedes, care se adresează consumatorilor individuali. A venit însă momentul ca și companiile industriale să înceapă să apeleze la branding într-un mod cât mai sofisticat – existând și adevărați pionieri în acest sens: Caterpillar, DuPont, Siemens sau General Electric.
Companiile industriale trebuie să înțeleagă însă că brandingul înseamnă mult mai mult decât găsirea unor nume potrivite pentru propriile oferte.
Brandingul se referă la promisiunea prin care o companie va crea și va furniza un anumit nivel de performantă. Promisiunea din spatele brandului devine forța motivantă pentru toate activitățile desfășurate de companie și de partenerii ei. Lucrarea de față, singulară pe piață, aprofundează arta și știința brandingului produselor industriale. Sunt prezentate concepte, teorii, dar și o mulțime de studii de caz care să ilustreze procesul de branding aplicat cu succes în sectorul B2B.
Reguli pentru revoluționari (2020) ,
Hei, Whipple, încearcă asta (RESIGILAT) (2020) ,
Managementul capitalului unui brand (2022) ,
Esențialul despre promoții (2022) ,
Căderea advertising-ului și ascensiunea PR-ului (2022) ,
PR cu buget restrâns (2022) ,
Detalii produs
ISBN: 978-973-88156-4-3
EAN-13: 6422545000590
Copertă: Paperback brosat
Număr pagini: 334
Limbă: Română
Dimensiuni: 16,5x23,5 cm
Hârtie: 80g/m
Editura: Brandbuilders
Teme: succes
Cărți Non-ficțiune >> Cărți Afaceri și economie >> Cărți Management și dezvoltarea afacerilor