TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
B2B brand management
B2B brand management
Vezi
galerie

B2B brand management

de Philip Kotler, Waldemar Pfoertsch

Id: #424264

  • Transport gratuit la comenzile de peste 140 de lei
 

Descriere produs

În condițiile în care produsele apărute pe piață devin din ce în ce mai similare, companiile recurg adesea la procesul de branding ca la o modalitate de a-și determina clienții să le prefere ofertele. Brandingul a fost un factor esențial care a contribuit la succesul unor companii precum Coca-Cola, McDonald’s, Kodak sau Mercedes, care se adresează consumatorilor individuali. A venit însă momentul ca și companiile industriale să înceapă să apeleze la branding într-un mod cât mai sofisticat – existând și adevărați pionieri în acest sens: Caterpillar, DuPont, Siemens sau General Electric.

 

Companiile industriale trebuie să înțeleagă însă că brandingul înseamnă mult mai mult decât găsirea unor nume potrivite pentru propriile oferte.

 

Brandingul se referă la promisiunea prin care o companie va crea și va furniza un anumit nivel de performantă. Promisiunea din spatele brandului devine forța motivantă pentru toate activitățile desfășurate de companie și de partenerii ei. Lucrarea de față, singulară pe piață, aprofundează arta și știința brandingului produselor industriale. Sunt prezentate concepte, teorii, dar și o mulțime de studii de caz care să ilustreze procesul de branding aplicat cu succes în sectorul B2B.

extinde
 

Detalii produs

Autor: Philip Kotler, Waldemar Pfoertsch

Traducător: Liana Tomescu

Data apariției: iunie 2012

ISBN: 978-973-88156-4-3

EAN-13: 6422545000590

Copertă: Paperback brosat

Număr pagini: 334

Limbă: Română

Dimensiuni: 16,5x23,5 cm

Hârtie: 80g/m

Editura: Brandbuilders

Teme: succes

Philip Kotler
Philip Kotler
Autor

Philip Kotler este considerat creatorul marketingului modern. Predă marketing la...

vezi autor
Waldemar Pfoertsch
Waldemar Pfoertsch
Autor

Waldemar Pfoertsch este profesor de afaceri internaționale la Universitatea Pfoz...

vezi autor