TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Ghidul managerului de produs (CD inclus) RI-LIG-GMDPCI-06-N-001
Ghidul managerului de produs (CD inclus)
Vezi
galerie

Ghidul managerului de produs (CD inclus)

de Linda Gorchels

Id: #240213

  • Transport gratuit la comenzile de peste 140 de lei
Ediția a III-a
 

Descriere produs

Un manager de produs capabil este unul din cei mai valoroși angajați ai unei companii, responsabil pentru realizarea fiecărui pas al ciclului de viață al unui produs. Ghidul managerului de produs prezintă modul în care puteți dezvolta și integra cu succes aspectele-cheie ale managementului de produs - cunoștinte despre produs și piață, aptitudini financiare și strategice, abilitate interpersonală și multe altele - pentru a vă îmbunătăți eficiența și a demonstra că vă aduceți în mod vital contribuția la profitabilitatea pe termen lung a companiei.

 

Cuprinzând linii orientative actualizate și aspecte privind abilitatea de a intui natura interioară a lucrurilor, de care aveți nevoie pentru a deveni un manager de produs valoros, această ediție revizuită cuprinde:

 

  • Toate informațiile noi referitoare la strategia managementului de produs privind brand-ul și managementul global al brand-ului
  • Linii de orientare extinse și aspecte intuitive pentru a obține o performanță ridicată din partea echipelor și membrilor acestora
  • Rezumate de afaceri referitoare la studii de caz pentru companiile de vârf

 

Într-un mediu caracterizat prin creșterea complexității produsului, competiție intensă la nivel internațional și accelerarea cerințelor clienților, managerii de produs trebuie să înțeleagă diferența între succesul unui produs și eșecul acestuia. Ghidul managerului de produs furnizează un cadru clar și direct pe care îl puteți folosi pentru a crea și livra clienților companiei dumneavoastră produse și servicii de calitate superioară , asigurând în același timp valoare pe termen lung pentru companie.

 

Grafice clare și ușor de citit, vă prezintă modul în care puteți gestiona fiecare pas important, de la concepție la finalizare. Liste de verificare practice vă ajută să evaluați progresul în fiecare etapă. Rezumate de afaceri concise vă prezintă studii de caz privind companiile de vârf care se confruntă și fac față provocărilor managementului de produs de astăzi. Interviuri privind aspecte ale managementului de produs cu consultanți specializați și manageri de produs cu rezultate deosebite vă furnizează strategii dinamice și verificate pentru rezolvarea potențialelor probleme din marketing, producție, diferite tipuri de comunicare culturală și multe altele.

 

Manual esențial pentru un management de produs fără probleme într-o lume de afaceri fluidă și care nu poate fi previzionată, Ghidul managerului de produs vă asigură cunoștințele de care aveți nevoie pentru:

  • Realizarea analizei de piață și a clientului
  • Proiectarea strategiilor de brand
  • Stabilirea și implementarea prețurilor
  • Orientarea către piețele actuale și piețe noi
  • Dezvoltarea, lansarea și evaluarea noilor produse
  • Gestionarea produselor existente și mature
  • Crearea și gestionarea cerințelor clienților
  • Lucrul efectiv cu departamentele de vânzări, operaționale și de cercetare
extinde
 

Detalii produs

Autor: Linda Gorchels

Traducător: Emilian Duca, Alina Duca

Data apariției: 2006

Titlu original: The Product Manager's Handbook

ISBN: 978-973-7881-21-2

Copertă: Paperback brosat

Număr pagini: 392

Limbă: Română

Dimensiuni: 16,5x23,5 cm

Hârtie: 80g/m

Editura: Rosetti Internaţional

Teme: succes