Descriere produs
Pentru oamenii de pretutindeni care interacţionează pe web, vechile reguli de marketing şi PR pur şi simplu nu mai sunt valabile. Internetul a schimbat nu doar felul în care oamenii comunică şi interacţionează, dar a schimbat şi comunicarea dintre mediul de afaceri şi posibilii clienţi.
Regulile s-au schimbat astăzi cu totul: o companie, un antreprenor sau un freelancer pot acum să li se adreseze şi fără intermediar clienţilor, stabilind o legătură directă – şi mult mai onestă – cu cei de care depinde succesul oricărei iniţiative de afaceri. În cartea de faţă David Meerman Scott oferă instrucţiuni clare în privinţa utilizării instrumentelor web 2.0. Pentru că el a testat şi verificat aceste instrumente pe pielea lui, pe pielea miilor de contribuitori care i-au citit blogul şi au colaborat la prima ediţie a acestei cărţi. Noile reguli de marketing şi PR vorbesc despre o lume deschisă, despre o lume în care produsul nu mai este apanajul departamentului de cercetare-proiectare, iar comunicarea nu mai poate să rămână doar în sarcina celor de la PR.
Detalii produs
Autor: David Meerman Scott
ISBN: 9789731931500
Copertă: Paperback brosat
Număr pagini: 448
Limbă: Română
Dimensiuni: 14,5x20 cm
Hârtie: 120g/m
Editura: Publica
Cărți Non-ficțiune >> Cărți Afaceri și economie >> Cărți Marketing și statistică
Cărți Non-ficțiune >> Cărți Științe umaniste >> Cărți Jurnalism, comunicare și publicitate
Speciale >> Cărți literalmente cu greutate