TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Războiul percepțiilor
Războiul percepțiilor
Vezi
galerie

Războiul percepțiilor

de Cătălin Dumitru

Titlu apărut în colecția Comunicare media la Tritonic

Id: #427635

  • Transport gratuit la comenzile de peste 140 de lei
Comunicarea politică între campaniile electorale
 

Descriere produs

Această carte prezintă modul cum a fost modelată comunicarea politică de revoluțiile tehnologice succesive de pe piața mass-media. Consumatorul de media tradițională (print, radio, televiziune) și de platforme digitale este abordat de expertul în marketingul politic ca potențial alegător. Presa și politica sunt într-un mariaj unde divorțul este imposibil.

Cătălin Dumitru demonstrează cu acest studiu că „domeniul comunicării politice rămâne o zonă conflictuală, un război mai degrabă al percepțiilor decât al adevărurilor”. De multe ori, din păcate, câștigă competiția electorală acel actor care reușește să impună alegătorilor percepția potrivită, „fie că e vorba de un adevăr sau de o minciună”. În epoca post-adevăr, războiul percepțiilor este câștigat de echipa de comunicare care este cea mai atentă la agenda publică, la speranțele, așteptările, ficțiunile, zvonurile, temerile, presupunerile, prejudecățile, opiniile, poveștile pe care le cred ori sunt dispuși cei mai mulți oamenii să le creadă.” – Conf. univ. dr. Antonio Momoc

extinde
 

Detalii produs

Autor: Cătălin Dumitru

Data apariției: noiembrie 2022

ISBN: 978-606-749-638-3

Copertă: Paperback brosat

Număr pagini: 230

Limbă: Română

Dimensiuni: 13x20 cm

Hârtie: 80g/m

Editura: Tritonic

Teme: manipulare, societate

 

Opinii editoriale

Volumul Războiul percepțiilor, semnat de Cătălin Dumitru, reprezintă un adevărat document cu valoare istorică și sociologică, deoarece autorul nu este un simplu teoretician al domeniului, ci un profesionist al campaniilor de comunicare politică, cu o experiență de peste două decenii.

Volumul urmărește un slalom detaliat și meticulos printre jaloanele și obstacolele, suișurile și coborâșurile campaniilor politice și de comunicare realizate de autor sau de companiile specializate.

Recomand volumul ca fiind o adevărată carte-eveniment.

Lect. univ. dr. Dan Podaru