Marketing
de Alexandru-Mircea Nedelea
Titlu apărut în colecția Științe economice. Pro Universitaria la Pro Universitaria
Descriere produs
Cartea „Marketing. Practici și studii de caz” este dedicată tuturor celor care sunt pasionați de domeniul Marketingului, dar și celor interesați de aspectele practice din domeniul afacerilor. Pe parcursul celor șase capitole, lucrarea prezintă studii de caz de marketing referitoare la domenii diverse de business din România și de pe plan internațional. Aceste studii de caz pot constitui modele pentru realizarea lucrărilor de licență și disertație.
Detalii produs
Autor: Alexandru-Mircea Nedelea
ISBN: 978-606-26-1251-1
Copertă: Paperback brosat
Număr pagini: 142
Limbă: Română
Dimensiuni: 17x24 cm - Academic / X4
Hârtie: 80g/m
Editura: Pro Universitaria
Cărți Non-ficțiune >> Cărți Afaceri și economie >> Cărți Marketing și statistică
Speciale >> Târgul Cartepedienilor