Comportamentul clienților
de Daniel Gherasim, Adrian Gherasim
Titlu apărut în colecția Marketing la Pro Universitaria
Descriere produs
Fiind concepută ca unul dintre suporturile posibile pentru cursul universitar Comportamentul consumatorilor, cartea de față este adresată în primul rând studenților și dascălilor de la specializările Marketing și Economia Comerțului, Turismului și Serviciilor (dar nu numai), precum și tuturor celor interesați în studierea și cunoașterea comportamentului oamenilor aflați în fața actului de cumpărare a mărfurilor. Prin urmare, de conținutul său pot beneficia nu doar marketerii, ci și alți specialiști (teoreticieni sau practicieni) din domeniul psihologiei, sociologiei, științelor juridice, comunicării, esteticii industriale etc. implicați în realizarea unor astfel de studii.
Fără a insista prea mult asupra disputei legate de subiectul supus atenției în studiile comportamentale (omul în general, cumpărătorul, consumatorul, incitatorul, plătitorul etc.), autorii au considerat că acesta este clientul firmei interesate să-i satisfacă nevoile, dorințele și cererea, privit în compania tuturor celor care-i pot influența comportamentul (incitatatori, informatori, decidenți și lideri de opinie, șefi, critici etc.). De aceea a fost preferat pentru carte titlul de Comportamentul clienților.
Detalii produs
Autor: Daniel Gherasim, Adrian Gherasim
ISBN: 978-606-26-1604-5
Copertă: Paperback brosat
Număr pagini: 400
Limbă: Română
Dimensiuni: 17x24 cm - Academic / X4
Hârtie: 80g/m
Editura: Pro Universitaria
Cărți Non-ficțiune >> Cărți Afaceri și economie >> Cărți Marketing și statistică
Speciale >> Târgul Cartepedienilor