Descriere produs
„Cartea pe care o țineți în mâna se numește Vânzări 2.0. Punct și de la capăt, iar titlul cărții spune tot. Situația este de așa natură încât trebuie să punem punct la felul în care lucrăm până acum și să o luăm de la început. De la început, dar de la alt început, cu o nouă abordare. Nu cu Vânzări 1.13.14, nu! Cu Vânzări 2.0!
Întrebare. A făcut cineva cursuri de Vânzări 2.0? Nu? Nimeni? Nici eu, mulțumesc. Nici Adrian Cioroianu și niciunul dintre autorii care au scris în această carte. Cu toate astea, fiecare capitol al cărții este o ilustrare a acestei noi abordări, o abordare bazată totuși pe cunoștințele teoretice și pe experiența practică pe care autorii cărții le-au acumulat până acum și pe care le-au folosit și în vechiul sistem. Este ca atunci când desfaci în bucăți un autobuz LEGO, construit după schița producătorului, și cu aceleași piese construiești un avion după o schiță care este doar în mintea ta. În vremuri complicate, mereu schimbătoare, nesigure și neclare suntem mereu puși în situația de a construi avioane din autobuze. Singuri, fiindcă nu are cine să ne învețe.
Vânzări 2.0 este despre creativitate. Ca să putem spune despre soluțiile pe care le găsim pentru clienții noștri că sunt creative, ele trebuie să îndeplinească câteva criterii: să fie deosebite de cele construite de alți vânzători, să aducă valoare, să nu mai fi fost folosite în trecut de alții și să îndeplinească noile nevoi ale clienților.” - Viorel Tascau, iulie, 2020
Detalii produs
Coordonator: Adrian Cioroianu
ISBN: 978-606-949-030-3
Copertă: Paperback brosat
Număr pagini: 362
Limbă: Română
Dimensiuni: 14,5x20 cm
Hârtie: 80g/m
Editura: Evrika
Teme: creativitate
Cărți Non-ficțiune >> Cărți Drept și legislație >> Cărți Cursuri universitare
Cărți Non-ficțiune >> Cărți Afaceri și economie >> Cărți Vânzări
Speciale >> Reduceri Evrika și Neverland
Speciale >> Târgul Cartepedienilor