Marketing hotelier
de Ioana Simona Ivasciuc
Titlu apărut în colecția Științe economice. Pro Universitaria la Pro Universitaria
Descriere produs
Harta experiențelor de călătorie este o poveste vizuală despre modul în care oaspeții interacționează cu hotelul. Ascultarea vocii acestora pe parcursul întregii călătorii este o necesitate în construirea unei strategii de marketing de succes.
În ultimii ani, consumatorii au schimbat modul în care fac achiziții, distanțându-se de călătoria tradițională a cumpărătorului. În dorința de a găsi noi modalități de a atrage clienți, profesioniștii în marketing hotelier caută acum răspunsuri la câteva întrebări importante cum ar fi:
- Cum călătoresc turiștii?
- Cum interacționează cu unitatea de cazare pe parcursul călătoriei lor?
- Cum se creează valoare pentru turist?
- Cum se produce o experiență memorabilă în timpul călătoriei turistice?
- Cum se reflectă această valoare înainte, în timpul și după o călătorie?
Această carte își propune să ofere un sprijin managementului unui hotel în găsirea de răspunsuri la aceste întrebări. Construirea hârții experiențelor oaspeților oferă ocazia de a influența pozitiv experiența lor de călătorie, precum și de a crește numărul de comentarii pozitive, numărul de rezervări și, în cele din urmă, veniturile generale.
Detalii produs
Autor: Ioana Simona Ivasciuc
ISBN: 978-606-26-1658-8
Copertă: Paperback brosat
Număr pagini: 175
Limbă: Română
Dimensiuni: 17x24 cm - Academic / X4
Hârtie: 80g/m
Editura: Pro Universitaria
Teme: succes
Cărți Non-ficțiune >> Cărți Afaceri și economie >> Cărți Marketing și statistică
Speciale >> Târgul Cartepedienilor