TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Marketing hotelier
Vezi
galerie

Marketing hotelier

de Ioana Simona Ivasciuc

Titlu apărut în colecția Științe economice. Pro Universitaria la Pro Universitaria

Id: #428099

  • Transport gratuit la comenzile de peste 140 de lei
Fii oaspetele hotelului tău! Harta experiențelor unui turist văzută prin ochii unui manager
 

Descriere produs

Harta experiențelor de călătorie este o poveste vizuală despre modul în care oaspeții interacționează cu hotelul. Ascultarea vocii acestora pe parcursul întregii călătorii este o necesitate în construirea unei strategii de marketing de succes.

În ultimii ani, consumatorii au schimbat modul în care fac achiziții, distanțându-se de călătoria tradițională a cumpărătorului. În dorința de a găsi noi modalități de a atrage clienți,  profesioniștii în marketing hotelier caută acum răspunsuri la câteva întrebări importante cum ar fi:

  • Cum călătoresc turiștii?
  • Cum interacționează cu unitatea de cazare pe parcursul călătoriei lor?
  • Cum se creează valoare pentru turist?
  • Cum se produce o experiență memorabilă în timpul călătoriei turistice?
  • Cum se reflectă această valoare înainte, în timpul și după o călătorie?


Această carte își propune să ofere un sprijin managementului unui hotel în găsirea de răspunsuri la aceste întrebări. Construirea hârții experiențelor oaspeților oferă ocazia de a influența pozitiv experiența lor de călătorie, precum și de a crește numărul de comentarii pozitive, numărul de rezervări și, în cele din urmă, veniturile generale.

extinde
 

Detalii produs

Autor: Ioana Simona Ivasciuc

Data apariției: ianuarie 2023

ISBN: 978-606-26-1658-8

Copertă: Paperback brosat

Număr pagini: 175

Limbă: Română

Dimensiuni: 17x24 cm - Academic / X4

Hârtie: 80g/m

Editura: Pro Universitaria

Teme: succes

Ioana Simona Ivasciuc
Ioana Simona Ivasciuc
Autor

Este din 2018 până în prezent - Cercetător științific, Facultatea de Științe Eco...

vezi autor