logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 28,66 lei
-15%33,72 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 08.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Crowdsourcing. De ce viitorul în afaceri e determinat de puterea maselor

Jeff Howe
În stoc
PREȚ: 28,66 lei
-15%33,72 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 08.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Outliers
De ce P&G apelează mereu la amatori entuziaști, pentru a-și rezolva dilemele științifice și tehnice? Cum e posibil ca niște companii...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-606-588-787-9
Dimensiuni: 14,5x20,5 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

De ce P&G apelează mereu la amatori entuziaști, pentru a-și rezolva dilemele științifice și tehnice?
Cum e posibil ca niște companii atât de diferite, precum iStockphoto și Threadless, să aibă o mână de angajați și, totuși, să obțină venituri de milioane de dolari anual?
Și când au preluat ștafeta nativii digitali?

În SUA s-a constatat că există mai mulți adolescenți creatori de conținut pe internet decât consumatori. Așadar, se împlinește previziunea făcută de Alvin Toffler: consumatorii vor dobândi un control mare asupra creării produselor, devenind astfel „prosumatori“.

Crowdsourcing ilustrează felul în care puterea celor mulți poate fi folosită pentru a face lucruri care erau cândva responsabilitatea celor puțini și specializați.

Jeff Howe arată de ce masele sunt talentate, chibzuite, creative, surprinzătoare și eficiente. E o chestiune de meritocrație, unde vârsta, sexul, rasa, educația și trecutul profesional nu mai contează. Calitatea muncii contează. Dacă poți presta un serviciu nou, proiecta un produs inedit sau rezolva o problemă încă nerezolvată, atunci slujba e a ta.


Dar fenomenul de crowdsourcing a declanșat schimbări dramatice în organizarea firmelor, angajarea forței de muncă și stilul de viață al oamenilor. Pe măsură ce masele se impun prin inovație, devine inevitabilă disrupția față de munca tradițională.
Prin crowdsourcing obții ceea ce îți trebuie – mai rapid, mai ieftin, mai inteligent și mai ușor.


Howe ia la bani mărunți atât consecințele pozitive, cât și pe cele negative ale acestui fascinant fenomen. Apelând la nenumărate informații provenite din prima linie a acestei revoluții profesionale, el scoate la iveală o serie întreagă de povești care arată implicațiile economice, culturale, politice și de afaceri provocate de crowdsourcing.

Autor: Jeff Howe
Traducător: Ruxandra Apetrei
Data apariției: octombrie 2015
Editura: Curtea Veche
Titlu original: Crowdsourcing: Why the Power of the Crowd is Driving the Future of Business
Pagini: 264
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
afaceri, sociologie, organizație, corporație, consumatori, calitatea muncii, forța de muncă, inovație, revoluția profesională
  • Jeff Howe - Autor
    Jeff Howe este coordonator de program pentru Media Innovation și profesor asistent la Northeastern University. Multă vreme editor la revista Wired, Howe a inventat și folosit pentru prima dată termenul crowdsourcing într-un articol pentru această publicație. Ulterior a scris cartea de față, care în câțiva ani a fost tradusă în 10 limbi. A fost senior editor la Inside.com și a scris articole pentru Washington Post,...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinii Editoriale

Times
„Un ghid captivant și documentat, pentru noua creativitate colaborativă.“
BusinessWeek
„Un scenariu corporatist bine scris și bine-venit în vremuri de cumpănă.“
Newsweek
„Un amestec de afaceri, sociologie, tehnică și teorie organizațională.“
Michael Useem, profesor de management
„Deși grupurile mici au fost adesea baza înaltei performanțe, Jeff Howe susține cu argumente puterea unor comunități mult mai largi. […] O comunitate potrivită, pentru un stimulent potrivit, poate adesea crea, consolida și administra cercetări și inițiative de afaceri, mai eficient și mai ieftin decât o întreprindere tradițională.“
Steven Levy, jurnalist și scriitor
„Dincolo de înțelepciunea mulțimii se află munca mulțimii, o sursă redutabilă și transformatoare de creativitate și un motor economic ce sfidează regulile tradiționale. Cartea lui Jeff Howe […] e pătrunzătoare, amuzantă și indispensabilă.“
Clay Shirky, profesor, consultant și scriitor
„Jeff Howe explică schimbarea complexă și vitală din peisajul de afaceri: în următorii câțiva ani, clienții tăi ar putea deveni colaboratorii (sau competitorii) tăi. Abilitatea autorului de a țese laolaltă povești și strategii face din Crowdsourcing un îndrumar fermecător și indispensabil în această lume nouă.“

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus