Sfaturi al naibii de bune (pentru oameni talentați!)
de George Lois
Titlu apărut în colecția Guerrilla de pe noptieră la Art
Descriere produs
Sfaturi al naibii de bune (pentru oameni talentaţi!) conţine sfaturi şi lecţii de viaţă brutale şi cinstite venind din partea lui George Lois, un guru al publicităţii, adevăratul Mad Men, sursa de inspirație a celebrului serial, şi faimosul instigator cultural care a schimbat, datorită unicei şi extravagantei sale gândiri creative, atât publicitatea, cât şi cultura lumii în care trăim.
Cum să-ți dai seama dacă pisica ta plănuiește să te omoare (2023) ,
Băieții Răi (Vol. 1) (2022) ,
Viața pe înțelesul tuturor (2022) ,
Misiune improbabilă (Vol. 2) (2023) ,
Pachet Seria Băieții răi (2023) ,
Ghemotocul contraatacă (Vol. 3) (2023) ,
Atacul pisizombilor (Vol. 4) (2024) ,
Gaz intergalactic (Vol. 5) (2024) ,
Detalii produs
Titlu original: Damn Good Advice (For People With Talent!): How To Unleash Your Creative Potential
ISBN: 978-606-710-294-9
Copertă: Paperback brosat
Număr pagini: 176
Limbă: Română
Dimensiuni: 12x18 cm
Hârtie: 120g/m
Editura: Art
Teme: creativitate
Din blogul Cartepedia
,,Până nu demult, am crezut că publicitatea este cea mai enervantă chestie care ne populează, cu sau fără voia noastră, viețile. Și aceasta deoarece de când mă știu, am avut un mare ghimpe împotriva con......“
citește mai mult,,Cărțulia lui Lois nu este revoluționară, gândirea sa de publicitar însă este! Copertele pentru Esquire pe care George le-a făcut au intrat în istorie și în Muzeul de Artă Modernă din New York. Campani......“
citește mai multOpinii editoriale
„George Lois. Unicul, singurul; geniu, copil teribil, fondator de agenţii, creator de legende. Fiul unui florar grec continuă să îşi atace viaţa şi munca cu energia şi entuziasmul unui tânăr Zorba. George Lois este un adevărat supererou al publicităţii.”
Wall Street Journal„Fiecare industrie are vedetele sale, iar în lumea publicităţii, George Lois, domnul «Marea Idee», străluceşte ca o supernovă. Din anii ’50, Lois are o influenţă uriaşă asupra culturii mondiale.”
Business Week„Celebrul publicitar a adus pe Madison Avenue o mentalitate specială a omului trecut prin viaţă, care nu înghite prostii. Dar bravada lui Lois a fost mereu compensată de pasiunea lui pentru designul avangardist şi de misiunea care l-a ghidat prin viaţă: să aducă publicitatea la rangul de artă.”
GQ Magazine„Curajosul George Lois a fost agentul provocator care a declanşat Revoluţia Creativă a publicităţii din anii ’60. Realizările sale remarcabile continuă să constituie un standard al industriei.”
The New York Times